Hvor er Ravnsholdt i Hernstes Sogn på Fyn?~
Fra : Trine K. Westhoff

Dato : 13-09-04 10:30

Hej Gruppe

Her går min geografi forbi, så jeg vil meget gerne have hjælp, hvis der
nogen, som har kendskab til dette sogn.

Jeg søger nemlig Bendix Christensen og Maren Knudsdatter fra dette sogn.

Hilsen

Trine

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 13-09-04 11:15

Hej,

>Her går min geografi forbi, så jeg vil meget gerne have hjælp, hvis der
nogen, som har kendskab til dette sogn.

Jeg kender ikke nævnte sogn eller lokalitet på Fyn - og det gør du
tilsyneladende heller ikke!

Jeg tænkte bare på at Ravnsholt i Horslunde Sogn på Lolland langt tilbage i
tiden hørte under Fyns Amt, lige som resten af Lolland-Falster.

Måske det var en mulighed. Nu ved jeg jo heller ikke hvilken periode der
tales om og det gør det ikke nemmere.

Fra : Elsebeth Haunsø

Dato : 13-09-04 13:43

Det skulle vel ikke kunne være godset Ravnholdt i Herrested sogn (tæt ved
Ørbæk)

m.v.h Elsebert Haunsø