iSync / K700 problem
Fra : Peter Theglev

Dato : 13-09-04 08:22

Jeg har en Sony Ericsson K700i + G5 med Bluetooth adapter.

Jeg har ingen problemer med at sende/modtage arkiver fra telefon til
mac, men når jeg åbner iSync og "Tilføjer Enhed", kan jeg simpelthen
ikke finde telefonen.

Jeg havde ingen problemer med min forrige Sony Ericsson T610.

Nogen gode idéer?

/Peter

Fra : Thomas Storgaard

Dato : 13-09-04 08:45

Jeg havde samme problem... Men fik det til at virke ved at lade telefonen
finde computeren og ikke omvendt.

Thomas

Fra : Peter Theglev

Dato : 13-09-04 09:55

Thomas Storgaard wrote:
> Jeg havde samme problem... Men fik det til at virke ved at lade telefonen
> finde computeren og ikke omvendt.
>
> Thomas

Jamen kan du så tilføje telefonen som en enhed i iSync?

Fra : Thomas Storgaard

Dato : 13-09-04 10:27

On 13/09/04 10:54, in article 4145604b$0$245$bc7fd3c@news.sonofon.dk, "Peter
Theglev" <123@123.dk> wrote:

> Jamen kan du så tilføje telefonen som en enhed i iSync?

Jeps... når du skal acceptere enheden (i dette tilfælde telefonen) på Mac'en
kan du krydse af at den må bruges til iSync.

Thoams

Fra : Peter Theglev

Dato : 13-09-04 11:30

Thomas Storgaard wrote:

> Jeps... når du skal acceptere enheden (i dette tilfælde telefonen) på Mac'en
> kan du krydse af at den må bruges til iSync.
>
> Thoams

Det virker!
Tak.

/peter