Z1010 hos 3
Fra : BorreBoy

Dato : 13-09-04 07:44

Den er da faldet gevaldigt i pris. Man bliver snart fristet

http://www.3.dk/templates/Mobile.aspx?id=693

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : jhm

Dato : 14-09-04 09:46

Jeg blev fristet, den er bare lækker, men duer ikke ....... kan ikke komme
på 3 portalen, og 3 kan heller ikke få den til det /jan

Fra : Frank

Dato : 14-09-04 21:01

"jhm" <jhm@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg blev fristet, den er bare lækker, men duer ikke ....... kan ikke komme
> på 3 portalen, og 3 kan heller ikke få den til det /jan
> ">

Havde samme problem med min, så jeg fik den byttet!

Frank

Fra : jhm

Dato : 15-09-04 21:36

3 og computercity har endelig, efter timelang snak, afprøvning og snak,
endelig fundet ud af, at min nye Z1010 er defekt, de ville have sendt den
til reparation, men fan..... nej, jeg vil have en ny, vil sgu ikke have en
ny repareret mobil telfon, så er den jo ikke ny mere, så selv om det er
meget imod computercity's vilje, så giver 3 mig en ny Z1010, så nu håber jeg
det bliver min tur, til at "se" had en Z1010 kan *S* /jan