MS Windows
briani 27239
Klassens installationsprogram har nægtet .~
Fra : Peter

Dato : 12-09-04 21:03

Er der nogen der kan hjælpe med følgende:

Når jeg prøver at installerer scanner delen af en HP PSC 2110 (sammenbyttet
printer og scanner), får jeg følgende fejlmeddelelse:

------------
Der opstod et problem under installationen af denne hardware:

PSC 2100 Series

Der opstod en fejl under installeringen af enheden

Klassens installationsprogram har nægtet anmodningen
at installere eller opgradere denne enhed.
------------

Jeg søgte så google efter "klassens installationsprogram har nægtet" og fik
4 hits.
http://makeashorterlink.com/?N11522649

Desværre er der intet af det foreslåede som virker, så er der evt. nogen der
har en ide om hvad fejlmeddelsen hedder på engelsk / amerikansk?
(det giver måske nogle flere hits)

Mvh Peter

Fra : Zup Zuip

Dato : 13-09-04 05:22

Peter wrote:
> Er der nogen der kan hjælpe med følgende:
>
> Når jeg prøver at installerer scanner delen af en HP PSC 2110
> (sammenbyttet printer og scanner), får jeg følgende fejlmeddelelse:

har du prøvet at hente en nyere driver fra HP ?

Fra : Jacob Pr..

Dato : 13-09-04 07:54

Der er noget galt i regDB, jeg ringede til hp og de guidede! mig gennem

JP