FTP problem med stofanet
Fra : Henrik

Dato : 12-05-01 07:53

Hej jeg har lavet en ftp-server med G6, men hver gang mine venner henter
noget kommer beskeden:
426 Cannot retrieve. Failed. Connection reset (10054).
og det sker mange gange.
Er der nogen som har en ide?

Henrik

Fra : Tommy Mogensen

Dato : 12-05-01 09:47

Henrik wrote:

> [...]
> noget kommer beskeden:
> 426 Cannot retrieve. Failed. Connection reset (10054).

Prøv at få dine venner til at sætte klienten til 'passiv'.

/tommy

Fra : Henrik

Dato : 13-05-01 06:52

> Prøv at få dine venner til at sætte klienten til 'passiv'.
>
> /tommy

Det er den - de bruger begge CuteFTP pro

Fra : René Frank Kristians~

Dato : 13-05-01 19:59

Henrik wrote:

> [...]
> noget kommer beskeden:
> 426 Cannot retrieve. Failed. Connection reset (10054).

hmmm har du tjekket din timeout ?!?