SE K700i vs. Siemens S65
Fra : anders

Dato : 12-09-04 20:34

Hej

Jeg står i øjeblikket og vakler lidt mellem disse to telefoner, men ved ikke
helt hvorfor en jeg skal vælge. Er der nogle her, der har erfarnger med
disse to? Hælder mest til K700i, så hvorfor skulle jeg væle den anden?

Sony Ericcson K700i:

Hvorfor/hvorfor ikke?

Siemens S65:

Hvorfor/hvorfor ikke?

Håber der er et par venlige sjæle derude

Mvh
anders

Fra : Henrik

Dato : 12-09-04 20:52

On Sun, 12 Sep 2004 21:34:07 +0200, "anders" <junk@xotminusdette.dk>
wrote:

>Siemens S65:
>
>Hvorfor/hvorfor ikke?

Kan ikke lige komme på hvorfor man ikke skulle købe den.

Fin fon:)

Mvh
Henrik

Fra : DaneX

Dato : 12-09-04 23:16

> Kan ikke lige komme på hvorfor man ikke skulle købe den.

Hvis man gerne vil have FM Radio og/eller MP3 afspiller, ja så skal man da
ikke købe den.
Det er vist primært den store forskel på S65 og K700i.

Begge telefoner har deres mangler.

K700i mangler jo muligheden for at udvide hukommelsen.

Så det man vel egentlig skal gøre op med sig selv er hvad man har brug for
og ikke brug for.

Alternativet hvis man vil have det hele, så kan man tage og vente på SE S700
som supporterer Sony Memorystick Duo... men af en eller anden grund kun op
til 128 MB. Men det kan jo nå at ændre sig.

Fra : anders

Dato : 12-09-04 23:42

"DaneX" skrev:

> K700i mangler jo muligheden for at udvide hukommelsen.

Og hvad jeg lige kan finde ud af, så er der kun 41 MB. Er det både til
mp3-filer, spil, video og foto?
Det er da ikke meget, er det?

Mvh
anders

Fra : DaneX

Dato : 15-09-04 16:07

> Og hvad jeg lige kan finde ud af, så er der kun 41 MB. Er det både til
> mp3-filer, spil, video og foto?
> Det er da ikke meget, er det?

De 41 MB er til ALT... telefonens egen software, spil, programmer, billeder,
musik, ringetoner osv... ALT!

Fra : JRS -8260

Dato : 13-09-04 09:43

> [...]
> som supporterer Sony Memorystick Duo... men af en eller anden grund kun op
> til 128 MB. Men det kan jo nå at ændre sig.

MemoryStick Duo går kun til 128MB .. Hvis du vil ha mere er det Duo Pro.
Disse understytter den ikke, nej, det er vist noget med de tar mere strøm

MVH
JRS

Fra : DaneX

Dato : 15-09-04 16:06

> MemoryStick Duo går kun til 128MB .. Hvis du vil ha mere er det Duo Pro.
> Disse understytter den ikke, nej, det er vist noget med de tar mere strøm

Ok det var jeg ikke lige klar over. Så er det jo naturligt nok, at den kun
kan klare 128 MB RAM ;)

Fra : anders

Dato : 13-09-04 12:53

"DaneX" skrev

> [...]
> som supporterer Sony Memorystick Duo... men af en eller anden grund kun op
> til 128 MB. Men det kan jo nå at ændre sig.

Er der nogle, der har et bud på hvad den vil komme til at koste?

Mvh
Anders

Fra : TS

Dato : 13-09-04 07:31

anders wrote:

> [...]
> helt hvorfor en jeg skal vælge. Er der nogle her, der har erfarnger med
> disse to? Hælder mest til K700i, så hvorfor skulle jeg væle den anden?

Hejsa.
Hvorfor ikke en Nokia 6320? Den kan du udvidere hukommelsen på (ligesom
S65). Og så har den radio, hvilket kun k700 har (men ingen
udvidelsesmuligheder mht. hukommelse)

/TS

Fra : Anders

Dato : 13-09-04 07:39

K700i modellen har også radio, har selv haft en...

Man er nød til at vurdere om man vil have mulighed for at udvide med ekstra
hukommelse (til eks. MP3) eller et godt kamera.

Siemens S65 har 1.3 Mega Pixels kamera, men ikke nogen mulighed for at
spille MP3 filer. Og det er et stort minus, for sådan en fin telefon.

Det kan de fleste af de bedre mobiltelefoner idag. Og dem der ikke kan (eks.
Nokia 6600) kan man installere ekstra software så det kan lade sig gøre...

/Anders

Fra : anders

Dato : 13-09-04 12:52

"TS" skrev

> Hejsa.
> Hvorfor ikke en Nokia 6320? Den kan du udvidere hukommelsen på (ligesom
> S65). Og så har den radio, hvilket kun k700 har (men ingen
> udvidelsesmuligheder mht. hukommelse)

Synes jeg har svært ved at finde den nogle steder. Du mener vel ikke en
6230?

Mvh
Anders