nyt Warhammer spil????
Fra : Jakob Værge

Dato : 12-09-04 19:00

Skulle der ikke snart komme et nyt warhammer(ikke 40K), jeg har hørt om
noget med et online spil, men har ikke hørt om det længe.
Så det jeg ville frem til var om det var opgivet og om der evt. kommer et
alm warhammer spil med mulighed for multiplayer da det gamle "dark omen" er
ved at være lidt slidt.,

Fra : cogco

Dato : 13-09-04 16:47

> [...]
> alm warhammer spil med mulighed for multiplayer da det gamle "dark omen"

Ved ikke om det er det her du tænker på, men der kommer et, der hedder:
WarHammer 40.000: Dawn of War.

mvh
Claus

Fra : Jakob Værge