a:first-letter..?
Fra : Martin

Dato : 12-05-01 06:44

links så derfor ville jeg spørge om der var en mulighed for at komme
uden om dette på..?

ligesom P:first-letter { bla }
a:first-line { bla }
virker nemlig ik'

Og lige et tillægs?
Hvor kan man finde dokumentation på hvilke tags af de "normale" man
kan bruge first-letter og first-line på
Har kigget på www.w3c.org men kunne ik lige finde det!

--
Bye for now Martin
http://www.lsv18.f2s.com

Fra : Jørn Andersen

Dato : 12-05-01 09:09

On Sat, 12 May 2001 07:43:39 +0200, Martin <martini@mailme.dk> wrote:

Hej Martin,

>Hvor kan man finde dokumentation på hvilke tags af de "normale" man
>kan bruge first-letter og first-line på
>Har kigget på www.w3c.org men kunne ik lige finde det!

Prøv at tage et kig på:

Her kan du finde (stort set) alt hvad der er værd at vide om CSS.

Et af punkterne hedder "Browser support":

- og herunder kan du igen finde:

som lister support for de forskellige properties hos nyere versioner
af NN, IE (både Mac og Win) samt Opera.

For ældre versioner: Antag at det enten ikke undrstøttes eller er
"buggy"

Good luck,
Jørn

--