Bedste skærm på mobil? Læselighed..
Fra : gt

Dato : 12-09-04 14:42

Søger efter en mobil som har en stor skærm , så jeg kan læse hvad der
står uden at skulle have mine læsebriller på.
Findes den?
Pris underordnet..

Takker på forhånd for al hjælp

Fritz Munk

Fra : Nicky Precht

Dato : 12-09-04 15:08

On Sun, 12 Sep 2004 06:42:19 -0700, gt happend to write:

> Søger efter en mobil som har en stor skærm , så jeg kan læse hvad der
> står uden at skulle have mine læsebriller på.
> Findes den?
> Pris underordnet..

Min NEC e616 (3G telefon) kan det der med skrift, skulle jeg mene.
SMS beskeder og lignende kan sættes op til stor skrifttype, så det bliver
meget letlæseligt, men det er jo en 3G telefon...
http://www.3.dk/templates/Mobile.aspx?id=92

Sig til, hvis du er interesseret

/Nicky
22730555