operation
Fra : Birgit Nielsen

Dato : 12-09-04 14:20

Hej
Min hund skal opereres (kastreres) i morgen tidlig 8.15. Vis skal møde
fastene! Det vil sige ingen mad 12 timer før. Desværre har jeg glemt at
spørge om det også gælder vand?? Netdyredoktor siger hunden skal have adgang
til vand, hvad siger i?
Med venlig hilsen og tak
Birgit

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 12-09-04 15:06

"Birgit Nielsen" <genealogiANTISPAM@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fastene! Det vil sige ingen mad 12 timer før. Desværre har jeg glemt at
> spørge om det også gælder vand?? Netdyredoktor siger hunden skal have

Mener de må drikke op til 3 eller 6 timer inden op, men er altså ikke
sikker, men kan du ikke finde det under "operation" eller "fastende" på en
af dyredokter-siderne?

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Susanne Andreasen

Dato : 12-09-04 14:59

Hej Birgit.
Du må gerne have vand stående og han må gerne drikke, det er fast føde han
ikke må få 12 timer før. Og hvor ved jeg så det fra?? jo det er ikke så lang
tid siden min egen hund var i narkose og det var ingen mad 12 timer før men
må godt drikke.
MVH.
Susanne.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-04 15:15

Birgit Nielsen wrote:
> [...]
> fastene! Det vil sige ingen mad 12 timer før. Desværre har jeg glemt
> at spørge om det også gælder vand?? Netdyredoktor siger hunden skal

Hej Birgit

Hunden må gerne have adgang til vand - skal selv igennem samme omgang på
torsdag, så jeg det i frisk erindring!!

Mvh

Tina