MS Windows
briani 27239
XP genstart under brænding
Fra : jane

Dato : 12-09-04 11:23

Ikke altid, men ofte, genstarter XP midt under en brænding af en DVD film,
bruger Nero 6
Nogen som har en ide om hvorfor?
Kan også pludselig genstarte i andre situationer.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-09-04 11:42

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruger Nero 6
> Nogen som har en ide om hvorfor?
> Kan også pludselig genstarte i andre situationer.

+++++++++++++++++++++++++

Hej Jane.

Prøv at højreklik på denne computer>egenskaber>Avanceret, og under Start og
Genoprettelse klikker du på Indstillinger, og fjerner fluebenet ved Genstart
automatisk. Se om det hjælper, ellers ved jeg ikke hvad der kan hjælpe.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : jane

Dato : 12-09-04 15:54

"Jørgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> Start og Genoprettelse klikker du på Indstillinger, og fjerner
> fluebenet ved Genstart automatisk. Se om det hjælper, ellers ved jeg

Hej Jørgen
Tak for hjælpen, brændingen lykkedes uden problemer, så må jeg se om det
også virker næste gang jeg skal brænde.

Sker der mon noget ved at fluebebet er fjernet hele tiden/altid?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-09-04 21:28

"jane" <nokvin@FJørnDættehotmail.com> skrev i en meddelelse news

> Sker der mon noget ved at fluebebet er fjernet hele tiden/altid?

Ikke andent end at xp fejlmelder istedet for at genstarte, hvergang et
program eller xp selv, gør noget forkert.

Claus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-09-04 22:44

Nej, men når det ikke er der, kan du nå at se hvad den giver for
fejlmeddelelse og det kan måske hjælpe.

Fra : jane

Dato : 13-09-04 13:34

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote in

> Nej, men når det ikke er der, kan du nå at se hvad den giver for
> fejlmeddelelse og det kan måske hjælpe.

Ok. Jeg vil så fjerne det.
Hvordan får man maskinen til at genstarte når den store blå skærm kommer,
uden at bruge recet knappen?

--
Venlig hilsen
Jane