Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bilder fra Kongsberg, Norge
Fra : Jostein Åshammer

Dato : 12-09-04 09:41

For de som vil se en gammel bergstad i Norge. Sølvbyen Kongsberg.

http://www.kongsberg-photos.com

Mvh
Jostein

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 12-09-04 14:47

Jostein Åshammer wrote:

> For de som vil se en gammel bergstad i Norge. Sølvbyen Kongsberg.
>
> http://www.kongsberg-photos.com

Hej Jostein, jeg siger mange tak for kikket, der er da flere
spændende motiver, som ikke findes her i Danmark, jeg kunne dog godt
ønske mig, at dit web-site var bedre struktureret, og at der var
nogle navigationsmulighedder, så man kan gennese billederne, ved at
gå fra billede til billede.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 13-09-04 09:22

"Jostein Åshammer" <aashamme@hotmail.com> wrote in message
> For de som vil se en gammel bergstad i Norge. Sølvbyen Kongsberg.
>
> http://www.kongsberg-photos.com

Spændende at se, specielt fordi min tip-oldfar var direktør i sølvminen.
Han hed:

Carl Ferdinand Andresen, født 24-06-1824 Christiania, død 14-02-1890 i
Arendal.
1841 student, 1846 cand. mineral, ingeniør ved private norske bjergværker.
1849-85 ved Kongsberg Sølvverk, fra 1866 som direktør, fra 1885 toldkasserer
i Arendal, 1868-1882 medlem af Stortinget.
Gift 27-05-1860, i Kongsberg med

Karen Dorothea Nielsen, født 28-10-1831 på Uberg gård i Vegårdshei, Norge,
død 21-12-1916 i Oslo.

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : N/A

Dato : 16-09-04 16:09

Fra : N/A

Dato : 16-09-04 16:09

Fra : Nora Grøndal

Dato : 16-09-04 16:09

Krossposter denne dermed til dk.fritid.foto.

Fra : nyrup

Dato : 13-09-04 21:33

Hei
Ja, Norge er bra!