Dumme svin er der nok af
Fra : Vegetaren

Dato : 12-09-04 08:26

Hej alle

En lille trist historie.
Gik tur med Kanto i går KL 12.00 middagstid. Kommer forbi en Fait Punto hvor
jeg hører en hund gø lidt. Tænker ikke videre over det og går hjemad.
KL 21.00 kommer jeg forbi med Kanto igen ( han har været ude i mellemtiden
og hører til min overraskelse stadig en hund gø fra bilen. Jeg prøver at
kigge ind i den, men der er mørkt og Kanto vil gerne hoppe op af bilen så
jeg kommer ikke så tæt på.
Ringer til Falck som henviser til politiet, politimanden spørger om alt
muligt, navn, telefon, adresse, registreringsnummer, hvor bilen holder
parkeret o.s.v. Han lover at give beskeden videre til vagthavende, og jeg
går hjemad med en lille glorie over hovedet. Da jeg er nået et stykke væk
tænker jeg " du har sgu ikke gjort nok" og jeg tager en lille bonusrunde med
Kanto så jeg kommer forbi bilen igen. Er kommet i tanker om at jeg ofte
møder en securitasvagt her ved kollegiet, og ganske rigtigt, da jeg kommer
rundt igen går der en vagt rundt. Jeg spørger om han ikke kan lyse ind i
bilen så vi kan se hvad der foregår.
Og kønt er det jo ikke, en stor sort schæferhund sidder mast sammen bag
bagsædet ( hvis i ved hvor lille det bagagerum er i en Punto ) Den kan
næsten ikke røre sig, og i hvert fald ikke vende sig. Kan ikke se noget
vand. Alle vinduer hermetisk lukkede. Securitasmanden lover at han også vil
ringe til politiet, jeg daffer hjemad mens min krop ryster at raseri.
Klokken er nu 21.30
Da klokken er 23.00 ( er gået i seng ) ringer jeg til politiet igen, manden
jeg snakker med aner ikke en skid, ingenting er skrevet ned nogen steder, og
han begynder så at bede om oplysninger igen. Jeg afbryder ham og afviser at
latterliggøre mig selv ved at remse det hele op igen, forestiller mig han
sidder tilbagelænet i stolen og spiller hjerterfri på sin PC mens han lader
som om han hører efter.
Jeg spørger om de har tænkt sig at gøre noget ved sagen, men det afviser
han, de har travlt, bla bla bla, jeg siger tak for ingenting og smækker
røret på.
Tager mit tøj på og daffer endnu en bonusrunde med Kanto, ser at bilen
heldigvis er væk nu, føler mig lidt roligere og tænker, hold da op det er
godt vi har et sted vi kan ringe hen og få hjælp

Nå men svinet slap åbenbart også denne gang, men hvis nogen kender et røvhul
der var i Århus Lørdag den 11/9 med en schæferhund og en sølvfarvet Fiat
Punto hvor registreringsnummeret starter med UJ kan de give ham en røvfuld
fra mig af ( eller adressen på ham ) så skal jeg selv besøge ham.

rasende hilsner fra Vegetaren.

P.S. hvor mange mandetimer mon de kære sorte har sat af til at fange
hestemorderen, jeg gætter på en praktikant har fået én time om ugen til at
opklare sagen. Det betyder jo ikke så meget, det er kun dyr.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-04 09:17

"Vegetaren" <VegetarenNOMEAT@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> En lille trist historie.

Øv da

Stakkels hund.

Ikke-dyreglade, de fleste ihvertfald, er bedøvende ligeglade, "det er jo
bare et dyr". For dem er dyr en ting på linie med skålene i køkkenskabet.
Trist.

Tina

Fra : Allan

Dato : 14-09-04 21:06

Så skulle I tage en tur til Østen. Der regner de slet ikke nogen dyr for
noget, heller ikke hunde.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-09-04 08:53

"Allan" <ako@mail.sonofon.dk> wrote in message
> Så skulle I tage en tur til Østen. Der regner de slet ikke nogen dyr for
> noget, heller ikke hunde.

Man kan bedømme et samfund på hvordan borgerne behandler deres kæledyr

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop