så sælges lidt bøger igen
Fra : Svend Damgaard

Dato : 12-09-04 07:56

Jeg har nu ryddt lidt op i bøgerne igen og der er flg. til salg:
Danske gårde i tekst og billeder: Ribe Amt bd. 1-2.
Udg. ad Forlaget danske Landbrug l991/93.
Omhandler:Ribe, Varde, Vejen, Blåvandhuk, Bramming,Brørup og Holsted. Pris
Kr. 200.

Danske Landmænd og deres indsats: Sønderborg og Åbenrå amter pris kr. 100.-

Danske Landmænd og deres indsats: Haderslev amt
kr. 100.-

Fra : Jørgen Nygaard Siig

Dato : 12-09-04 17:47

Jeg vil meget gerne købe dem om Ribe amt.
Hvordan finder vi ud af det med forsendelse og betaling.

MVH Anita Siig

Fra : Jens...

Dato : 15-09-04 16:48

Svend Damgaard wrote:
> [...]
>
> Danske Landmænd og deres indsats: Sønderborg og Åbenrå
> amter pris kr. 100.-
>
> Danske Landmænd og deres indsats: Haderslev amt

hvad med dk.marked ?

--
Jens.

Fra : Jørgen Nygaard Siig

Dato : 16-09-04 13:49

Hvilken kategori skal man lede i, på dk.marked, hvis der er nogen der har
bøger til salg, eller lignende, der er interessant for en slægtsforsker?

med venlig hilsen Anita

Fra : Arne Feldborg

Dato : 16-09-04 23:28

"Jørgen Nygaard Siig" <jsiig@mail.dk> skrev Thu, 16 Sep 2004 14:48:59
+0200

>Hvilken kategori skal man lede i, på dk.marked, hvis der er nogen der har
>bøger til salg, eller lignende, der er interessant for en slægtsforsker?

Det er vist det man kalder et godt spørgsmål. Der er nok ike lige en
gruppe der er specielt velegnet.

Men der har gennem alle årene være enighed her i gruppen om at *privat*
og ukommerciel tuskhandel med bøger, mikrokort etc. som man ikke selv
længere har har brug for er tilladt.

Det er sædvanlig praksis at den der vil sælge noget sådant annoncerer
det og anmoder om svar i e-mail - så det belaster gruppen mindst muligt.

Desuden er der i DIS-Forum på markedspladsen også lejlighedsvis udbudt
bøger eller andet til salg.

Og endelig er http://www.antikvariat.net/ nok det bedste sted, set fra
en købers synsvinkel.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketællinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred