MS Windows
briani 27239
USB-problem
Fra : Hans Houmøller

Dato : 12-09-04 00:29

Jeg har en maskine med Win98 hvor jeg på usb-porten fint kan bruge
digitalkamera, men når jeg forsøger at få maskinen til at læse min
flashdisk går det i 'blåt'!
Kender nogen her til problemt og har en løsnin, bliver jeg glad!
) Hans

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-09-04 00:56

Hans Houmøller skrev:

> Kender nogen her til problemt og har en løsnin, bliver jeg
> glad!

Svært at sige, når du ikke nævner hvad der står, når den "går
i blåt".

--
Hilsen
Madsen

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-09-04 10:54

"Thomas G. Madsen" wrote:

> Svært at sige, når du ikke nævner hvad der står, når den "går
> i blåt".

Mon ikke han mener BSOD?

mvh

Carsten Riis

BSOD: Blue Screen of Death

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-09-04 12:48

Carsten Riis skrev:

> Mon ikke han mener BSOD?

Jo, men står der ikke også en fejlmeddelelse på sådan en?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 12-09-04 07:48

Hans Houmøller skriver:

> [...]
> flashdisk går det i 'blåt'!
> Kender nogen her til problemt og har en løsnin, bliver jeg glad!

Har du indlæst driveren til flashdisken ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hans Houmøller

Dato : 12-09-04 19:16

Jeg har forsøgt med nedtagne drivere til Win 98, men hver gang jeg sætter
flashdisken i får jeg meddelelse om at der er fundet ny hardware, og når
jeg så forsøger at installere softwaren til den, sker skaden - skærmen går
i 'blåt' og fryser, så jeg er nødt til at boote på den rå måde.
) Hans

Fra : emj

Dato : 12-09-04 20:37

On Sun, 12 Sep 2004 20:15:53 +0200, Hans Houmøller
<hanshoumoller@mail.dk> wrote:

> [...]
>jeg så forsøger at installere softwaren til den, sker skaden - skærmen går
>i 'blåt' og fryser, så jeg er nødt til at boote på den rå måde.

Der må da følge en cd-rom med din flashdriver og på den skulle du
gerne kunne finde den rigtige driver.
Desuden skal du følge manualen slavisk, så du får tingene udført i den
rigtige rækkefølge.
USB i win98 kan godt være lidt drilsk.
Gå i enhedshåndtering og se. om der ikke er gule udråbstegn ved et
eller andet.
Hilsen emj