Må man som "ny" spørge...
Fra : zasha

Dato : 11-09-04 22:24

Hej
Jeg vil gerne høre om nogen har hørt noget til Mirza Radonjica (ham der
burde have vundet "Idols" på tv3) ?
Så vidt jeg ved har Carsten Krøyer (Chief 1) skrevet et nummer til ham, men
jeg ved ikke om det er udgivet?? eller er på vej til at blive det.
Jeg har forsøgt at kontakte pladeselskaberne via mail, men det er praktisk
talt umuligt ...
Og hvis nogen har andre oplysninger om Mirza's planer mv. så vil jeg meget
gerne vide det *smil*

Hilsen Heidi

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 12-09-04 10:08

zasha skrev i en meddelelse ...
> Hej
Hej

> Så vidt jeg ved har Carsten Krøyer (Chief 1) skrevet et nummer til ham,
men
> jeg ved ikke om det er udgivet??

En lille rettelse.... Carsten Krøyer og Chief 1 er to forskellige personer.
Chief 1 var med i RBC (Rockers By Choice), og Carsten Krøyer var med i Nice
Device, inden de gik over i producerrollen (og 'ekspert'rollen på
TV).........

-- HEJ
..............hold it down like this..............

Fra : Steen Schmidt

Dato : 12-09-04 12:46

> En lille rettelse.... Carsten Krøyer og Chief 1 er to forskellige
personer.
> Chief 1 var med i RBC (Rockers By Choice)

Og hedder i øvrigt Lars Pedersen...

Mvh
Steen

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 12-09-04 17:55

Steen Schmidt skrev i en meddelelse...
> Og hedder i øvrigt Lars Pedersen...

Nemlig, ja.....

-- HEJ
..............slår mave..........

Fra : zasha

Dato : 12-09-04 22:07

[...]
<

Nå ja, Chief 1 der var med i "Stjerne for en aften" *G* sorry!!! :o

Hilsen Heidi
*måske er der lidt for mange musik-talent-konkurrencer at holde styr på*

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at nogle browsere mangler et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Får du en meddelelse om at siden ikke kan findes/ikke eksisterer kan du
hente det manglende plug-in her:
http://www.idnnow.com/

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 10:43

zasha wrote:
> [...]
> praktisk talt umuligt ...
> Og hvis nogen har andre oplysninger om Mirza's planer mv. så vil jeg

Sad og snakkede med ham i toget den anden dag. Han virkede som om han havde
lyst til at holde en pause.

--

Livet er for kort til netbetjente

Med venlig hilsen
Kim Frederiksen
kim snabela the-coffeeshop punktum dk

Fra : zasha

Dato : 13-09-04 20:39

"Kim Frederiksen" <kim snabela the-coffeeshop punktum dk> skrev i en
meddelelse news:41456b7f$0$265$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>klip<
>
> Sad og snakkede med ham i toget den anden dag. Han virkede som om han
> [...]

Er det rigtigt, altså du snakkede med Mirza (eller Carsten Krøyer?) ???
Jeg ved han er begyndt på 2. år af HF, men ... jeg savner info om hans
planer, men hvis planen er "pause" så er det nok derfor jeg ikke kan finde
ud af noget :o
Kan du fortælle andet fra jeres samtale? *smil*
Hilsen Heidi

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-04 22:00

zasha wrote:

> Er det rigtigt, altså du snakkede med Mirza (eller Carsten Krøyer?)

Mirza

> [...]
> kan finde ud af noget :o
> Kan du fortælle andet fra jeres samtale? *smil*

Jeg snakkede ikke så meget med ham, det var mere min kammerat, som kender
ham. Vi snakkede ikke om noget vigtigt, bare noget smalltalk

Fra : zasha

Dato : 13-09-04 22:17

<klip> Jeg snakkede ikke så meget med ham, det var mere min kammerat, som
kender
> ham. Vi snakkede ikke om noget vigtigt, bare noget smalltalk
></klip>

Nå, ok, øv, det kommer jeg jo ikke videre med så...ærgerligt...
Jeg synes nemlig han er en total god danger og ville tilbyde ham at lave en
fan-hjemmeside, men hvis han ikke er aktiv indenfor musikken pt, så´....er
det jo lidt meningsløst *smil*

Tak for svaret under alle omstændigheder :))

Hilsen Heidi