"Renovere" alu-fælge
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 11-09-04 22:42

Hejsa.

Da jeg købte min Alfa 146 fik jeg fire vinterdæk på fælge med i købet. Og
det er oven i købet originale Alfa-fælge (de meget udbredte med en masse
huller i). Desværre er de utroligt hærgede, og lakken på dem skaller af
nogle steder. Kan man renovere sådan nogle, og hvordan?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : BorreBoy

Dato : 12-09-04 07:57

http://www.lmopretning.dk/

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 12-09-04 09:45

> http://www.lmopretning.dk/

Nogen som kender et firma på Fyn der kan det samme? Jeg går ud fra de bare
sandblæser dem, og så sprøjter noget nyt maling el. lak på?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 12-09-04 12:00

Prøv www.ChipsAway.dk
tlf.: 65 91 17 60

Hilsen Bo
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Niels Skaaning

Dato : 12-09-04 08:44

> [...]
> huller i). Desværre er de utroligt hærgede, og lakken på dem skaller af
> nogle steder. Kan man renovere sådan nogle, og hvordan?

Mon ikke det er billigere at finde nogle brugte nogle i en pænere stand.

NS