MS Windows
briani 27239
explorer-proces
Fra : Tony

Dato : 11-09-04 12:46

Hvor mange ressourcer tager den?
jeg har postet lidt billeder i dk.binaer

Computeren kører titi ligesom i slowmotion. Indikatoren i proceslinien
for et nyt vindue dukker op og forsvinder l a a n g s o m t.
Ind imellem tager exploreren 400mB.

Hvad sørensen sker der, og hvad kan jeg gøre ved det?

Forslag modtages.

Tony

Fra : Tony

Dato : 11-09-04 12:59

> Computeren kører titi ligesom i slowmotion. Indikatoren i proceslinien
> for et nyt vindue dukker op og forsvinder l a a n g s o m t.
> Ind imellem tager exploreren 400mB.

Hvis jeg lukker exploreren køre computeren som jeg synes den burde -
hurtigt og smertefrit.

Tony

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-09-04 13:43

Tony skrev:

> [...]

Du har måske en defekt AVI-fil liggende et sted som får Explorer
til at løbe løbsk.

Prøv: <http://www.tweakxp.com/display.aspx?id=1467>.

Husk at eksportere nøglen først, så du senere kan importere den
igen, hvis du skulle få lyst til det.

--
Hilsen
Madsen