MS Windows
briani 27239
slipstrøms Program Microsoft Windows XP me~
Fra : heltfin

Dato : 11-09-04 07:03

slipstrøms Program til (Microsoft Windows XP med Service Pack 2)
http://slipstreamer.screemer.nu/
Her er en program til at lave den med gratis og meget let
Hej
Heltfin
Adres.Service Pack 2 Dansk=
http://www.microsoft.com/danmark/technet/parent_technet_SP2.asp

http://www.kandu.dk/

Fra : John Quist

Dato : 11-09-04 13:51

Men når nu programmet har lavet en iso-fil, hvordan får jeg den så brændt
over på en cd, som kan bootes.

Anvender Nero 6.3.1.20

Kh. John Quist

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-09-04 14:14

John Quist skrev:

> Men når nu programmet har lavet en iso-fil, hvordan får jeg
> den så brændt over på en cd, som kan bootes.

Hvem svarer du og hvilket program?

> Anvender Nero 6.3.1.20

Nero kan også brænde ISO-filer.

--
Hilsen
Madsen

Fra : John Quist

Dato : 11-09-04 16:02

Det omtalte slipstrøms-program laver en iso-fil på ca. 600 Mb. Hvordan får
jeg den brændt over på en cd, hvorfra der kan bootes.

Mener, at hvis jeg blot pakker filen ud og brænder dem over kan den ikke
bootes fra?!?

Kh. John Quist

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-09-04 16:07

John Quist skrev:

> Det omtalte slipstrøms-program laver en iso-fil på ca. 600 Mb.
> Hvordan får jeg den brændt over på en cd, hvorfra der kan
> bootes.

Hvis du i Nero går op i Filer > Brænd Image, har du bla. mulighed
for at brænde en ISO-fil. Normalt følger der en CUE-fil med til
en ISO-fil, men du kan sagtens brænde uden.

> Mener, at hvis jeg blot pakker filen ud og brænder dem over
> kan den ikke bootes fra?!?

Jeg ved det ikke, for jeg ved ikke hvilket program der er tale om
og de gange hvor jeg har lavet en slipstreamet CD, har jeg gjort
det "manuelt".

--
Hilsen
Madsen

Fra : Henrik Sahl

Dato : 11-09-04 17:58

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> John Quist skrev:

> Jeg ved det ikke, for jeg ved ikke hvilket program der er tale om
> og de gange hvor jeg har lavet en slipstreamet CD, har jeg gjort
> det "manuelt".

Det er vel program som heltfin linker til i starten af denne tråd.

Mvh
Henrik

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-09-04 21:02

Henrik Sahl skrev:

> Det er vel program som heltfin linker til i starten af denne
> tråd.

Jeg kan ikke se det indlæg og da John Quist ikke citerede noget
fra det, var det svært for mig at vide, hvad det var for et program.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Henrik Sahl

Dato : 11-09-04 21:14

> [...]
http://slipstreamer.screemer.nu/
Her er en program til at lave den med gratis og meget let

Hjalp det ?

Mvh
Henrik

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 11-09-04 21:19

Henrik Sahl skrev:

> slipstrøms Program til (Microsoft Windows XP med Service Pack 2)
> http://slipstreamer.screemer.nu/

> Hjalp det ?

Ja. Nu ved jeg i det mindste hvad programmet hedder, men har ingen
erfaring med det. Siden det laver en ISO-fil, må man vel formode,
at man kan boote på CD'en, hvis man brænder en CD direkte ud fra
ISO-filen.

--
Hilsen
Madsen

Fra : heltfin

Dato : 12-09-04 09:49

"Thomas G. Madsen" skrev d. 11-09-04 21:19 dette indlæg :

> [...]
> erfaring med det. Siden det laver en ISO-fil, må man vel formode,
> at man kan boote på CD'en, hvis man brænder en CD direkte ud fra

Der er en manuale med hvordan man gør bare instil programmet
brænd til hardisk så laver den en Bootfil til dig automatisk

http://www.kandu.dk/

Fra : heltfin

Dato : 12-09-04 09:53

> [...]
> erfaring med det. Siden det laver en ISO-fil, må man vel formode,
> at man kan boote på CD'en, hvis man brænder en CD direkte ud fra

Du skal ikke lave en ISO fil men til hardisken som skrevet
derefter brænd den i f.eks Nero og så kan du gemme den som ISO fil med
BOOT

http://www.kandu.dk/