MS Windows
briani 27239
Keyboard opfører sig underligt
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 09-09-04 14:12

Hej NG -

Jeg har et trådløst Logitech keyboard.

I perioder vil det ikke anerkende æ, ø og å - og tegnene er placeret
anderledes på tastaturet.

Jeg benytter Windows XP.

Er der forslag til, hvorledes jeg afhjælper probemet?

Tak for hjælpen!

- Jan

Fra : Sune Storgaard

Dato : 09-09-04 14:22

Jan Bang Jensby wrote:

> [...]
> anderledes på tastaturet.
>
> Jeg benytter Windows XP.
>
> Er der forslag til, hvorledes jeg afhjælper probemet?

Hvis man trykkr venstre ALT + shift, så skifter den tegnsæt, normalvis
mellem dansk og engelsk, mon ikke det er det som sker ?

Du kan fjerne det engelske tegnsæt fra kontrol panelet "Internationale og
sproglige indstillinger", sprog fanen / detaljer. Det er sikkert også muligt
at slå den hotkey fra et sted, men jeg bruger aligevel ikke det engelske så
det var nemmest for mig.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 09-09-04 15:13

"Sune Storgaard" wrote

> Hvis man trykkr venstre ALT + shift, så skifter den tegnsæt, normalvis
> mellem dansk og engelsk, mon ikke det er det som sker ?

Hej Sune -

Jeg takker ydmygt!

Det var lige præcis hovedet på sømmet.

Dejligt med lidt hjælpsomhed i disse egoistiske tider.

- Jan