Proxy
Fra : faerk

Dato : 11-09-04 17:35

Er dette den rette NG? Det håber jeg. Ellers flytter jeg selvfølgelig mit
spørgsmål.

(Jeg bor i Frankrig)

Jeg har et home netværk (2 PC'er) og har af forskellige årsager brug for en
Proxy-forbindelse. Jeg har downloadet (gennem min internetprovider,
wanadoo.fr) programmet "Proxy+" (http://proxyplus.sysale.fr/) (på engelsk)

I vejledningen anføres det: "To configure Proxy+, type in flg. URL:
http://x.x.x.x.:4400, where x.x.x.x. is an IP address of your PC".

Jeg har 2 (+1) IP-addresser til den ene PC. Når disse skrives ind i URL'en,
returneres: "Siden kan ikke åbnes", uanset hvilken IP-adresse jeg så sætter
ind!

Jeg har gennemført søgningen både med- og uden firewall. (Fra min ende af
www er PC'en sommetider en "firewall" i sig selv - Den forhindrer mig ofte
effektivt i at nå det jeg gerne vil ud til ;-\

Nogen kloge hoveder?

m.v.h. faerk