Hjæææælllppp hurtigt!!!
Fra : MRN

Dato : 11-09-04 16:44

Vi sidder lige til et lille lan-party, og har et problem...

Når vi vil ind og se de delte filer på de computere der har XP pro, spørger
den om en adgangdkode, selvom ejeren af computeren ikke har lagt nogen kode
på... Jeg kunne engang huske, hvordan man undgik dette, men det er gået i
glemmebogen...

Jeg håber der er nogen venlig sjæle, der vil hjælpe...:)

Mvh Morten Nielsen

Fra : Kent Nielsen

Dato : 11-09-04 17:28

"MRN" <post-til-mig@lille.peter.edderkop.os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> glemmebogen...
>
> Jeg håber der er nogen venlig sjæle, der vil hjælpe...:)

Aktivér guest/gæst kontoen på jeres maskiner.

Kent Nielsen

Fra : MRN

Dato : 11-09-04 20:34

> Aktivér guest/gæst kontoen på jeres maskiner.

Så siger den bare at det har man ikke tilladelse til...

MRN

Fra : Brizz

Dato : 11-09-04 22:23

> Så siger den bare at det har man ikke tilladelse til...

Log på med administrator rettigheder.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 11-09-04 23:57

Prøv med et mere sigende topic næste gang...

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 12-09-04 17:51

jeps, det svar kan de bruge til at løse problemet!!..

DN

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-09-04 17:56

Daniel Nielsen skrev:

> jeps, det svar kan de bruge til at løse problemet!!..

Hvilket svar?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"