Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder fra Nordjylland
Fra : Gert Medom

Dato : 11-09-04 15:08

Hej ng.

Jeg har været på hyttetur i nordjylland (Sæby). En rigtig dejlig tur.
Naturen virker mere uberørt og varieret end den, jeg ser omkring
Århus.Derfra kommer disse billeder.

Jeg har prøvet at tænke mere over komposition og lign, før jeg trykkede på
"aftrækkeren". Jeg har ikke ændret på farve/kontrast, men beskåret lidt i to
af dem. Hvilke kommentarer har i til dem?

http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=213699&kode=

http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=213700&kode=

http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=213701&kode=

http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=213702&kode=

http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=213703&kode=

Hilsen Gert

Fra : Lüpcenagtig

Dato : 11-09-04 16:39

"Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej ng.
>
> Jeg har været på hyttetur i nordjylland (Sæby). En rigtig dejlig tur.
> Naturen virker mere uberørt og varieret end den, jeg ser omkring
> Århus.Derfra kommer disse billeder.

Hej Gert det er fine billeder af solopgang! vil jeg da mene hvis de er
fra Sæby, da det
er svært at tage solnedgang over havet på østkysten, men jeg havde nu
ventet noget mere særpræget fra Nordjylland, fx. lyngen der blomstrer
overalt, i denne tid, det er ganske flot i morgensol med spindelvæv..
men der er også andet der kan være anderledes i Sæby området fx. husene
i byen, de minder lidt om dem i
Dragør.

Ellers fine billeder.

Hilsen Peter
Jerup, Nordjylland
Når jeg engang får taget mig sammen vil jeg sende en link til mine
billeder
taget i nord for Frederikshavn.