rammstein udsolgt!
Fra : Jens

Dato : 11-09-04 10:08

Det bliver forvildt

jens

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 11-09-04 12:04

NEJ!!!
D er bare ikke udsolgt... Hold kæft, mand! Hvorfor kan de ikke også kommer
til jylland en tur?

Fra : Brizz

Dato : 11-09-04 17:39

> D er bare ikke udsolgt... Hold kæft, mand! Hvorfor kan de ikke også kommer
> til jylland en tur?

Hvem faen gider spille i jylland

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-09-04 17:39

Brizz skrev:

> Hvem faen gider spille i jylland

Hvem faen gider spiller i Sverige, ups undskyld Sjælland?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Brizz

Dato : 11-09-04 19:08

> Hvem faen gider spiller i Sverige, ups undskyld Sjælland?

Hmm dem der ikke kommer til DK kommer da oftest til swea i de tilfælde...
såååå

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 11-09-04 20:21

Jeg syns' fandeme d er for træls at man ska til Sjælland for at se de
største navne... Jylland har også nogle udmærkede spillesteder, store som
små...

Fra : John

Dato : 12-09-04 12:24

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> Jeg syns' fandeme d er for træls at man ska til Sjælland for at se de
> største navne... Jylland har også nogle udmærkede spillesteder, store som
> små...

Afhold koncerterne i Odense. Så er der cirka lige langt for dem fra Jylland
og Sjælland

Mvh

John

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-04 20:57

> Hvem faen gider spiller i Sverige, ups undskyld Sjælland?
>
> --
> Martin Johansen [6000]

Fik du en billet Martin

Hilsen Anne

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-09-04 09:48

AM skrev:

> Fik du en billet Martin

Nej desværre.. kammeraterne kunne ikke tage stilling og træffe en
beslutning så det gik i vasken

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-04 13:13

> Nej desværre.. kammeraterne kunne ikke tage stilling og træffe en
> beslutning så det gik i vasken

Øv det var synd for dig

Anne

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-09-04 16:09

AM skrev:

> Øv det var synd for dig

Jep - men der er jo så Hamborg istedet for Det er også billigere.

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 12-09-04 00:58

On Sat, 11 Sep 2004 12:03:35 +0100, "Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

>NEJ!!!
>D er bare ikke udsolgt... Hold kæft, mand! Hvorfor kan de ikke også kommer
>til jylland en tur?

De spiller da i Hamborg 13/12.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-09-04 09:49

Jesper Lauridsen skrev:

> De spiller da i Hamborg 13/12.

Hmm du siger sq noget... det gør det hele en del billigere og sjovere.

Fra : Brizz

Dato : 12-09-04 11:47

> Hmm du siger sq noget... det gør det hele en del billigere og sjovere.

Prøv evt at kontakte Carstens sport og koncert rejser. Har ikke nummeret til
ham men har været til U2 i Köln med ham og det var super og billigt.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 12-09-04 16:09

Brizz skrev:

> Prøv evt at kontakte Carstens sport og koncert rejser. Har ikke nummeret
> til ham men har været til U2 i Köln med ham og det var super og billigt.

Tak det vil jeg prøve.

Alternativt fylde bilen med 4 mennesker og deles om benzin det koster ikke
ret meget.

Fra : Brizz

Dato : 13-09-04 15:04

> Alternativt fylde bilen med 4 mennesker og deles om benzin det koster ikke
> ret meget.

Nej det er rigtigt. Der er jo ikke så langt til hamborg jo. Jeg betalte 1000
kr for en tur til køln i sovebus så vi var i køln kl 9 om morgenen og havde
hele dagen der inden koncerten. Efter koncerten holdt bussen ca 200m fra
hallen og var klar til at køre med det samme. Var hjemme igen næste morgen.
Perfekt tur og godt arrangeret så kan kun anbefale ham hvis i vælger det.
Han plejer også at sælge billetter uden rejse.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-09-04 17:53

Brizz skrev:

> [...]
> næste morgen. Perfekt tur og godt arrangeret så kan kun anbefale ham
> hvis i vælger det. Han plejer også at sælge billetter uden rejse.

Fordelen er også at man ikke behøver holde sig ædru.

Fra : Brizz

Dato : 13-09-04 21:35

> Fordelen er også at man ikke behøver holde sig ædru.

Vigtigt argument!!!
selvom jeg nu ikke plejer at drikke mig stander vissen til koncerter ud over
rockshow

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-09-04 08:35

Brizz skrev:

> Vigtigt argument!!!
> selvom jeg nu ikke plejer at drikke mig stander vissen til koncerter ud
> over rockshow

Hehe