Lydkvalitet på Siemens C35i????
Fra : SuperFlyGuy

Dato : 11-05-01 22:11

Har købt en C35i men jeg synes ærligt talt at lyden i højttaleren er
elendig. Det lyder rigtig mudret og resulterer i en hel masse "HVA'? - HVAD
SIGER DU?" o.lign.
Er der nogen som har samme erfaringer? Kan man slå EFR til/fra?(og hvordan?)
Er telefonen måske defekt?
Kom med nogle gode forslag eller fornuftige kommentarer.....

Fra : Booggyman

Dato : 11-05-01 23:36

SuperFlyGuy <frilandsvej@eon.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:5BYK6.2353$h4.751204@news101.telia.com...
> [...]
hvordan?)
> Er telefonen måske defekt?
> Kom med nogle gode forslag eller fornuftige kommentarer.....

Min var også elendig, blev slemt skuffet, og displayet var også dårligt i
forhold til at det var en wap telefon, hvis jeg sammenligner med mine
ericsson'er og nokia'er så en det en lortetelefon, "heldigvis" kunne den kun
klare 3 dage på arbejde, så var displayet knækket, det sidder meget tæt på
frontglasset og lidt for meget tryk på det, færdig
droppede tanken om en billig telefon til arbejdsbrug og købte en 6210
istedet, OG en taske

Fra : BorreBoy

Dato : 12-05-01 15:27

"SuperFlyGuy" <frilandsvej@eon.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvordan?)
> Er telefonen måske defekt?
> Kom med nogle gode forslag eller fornuftige kommentarer.....

Har samme erfaring med både C25 og C35. Har skiftet til Nokia

/Thomas.

Fra : Morten B

Dato : 12-05-01 16:42

"SuperFlyGuy" <frilandsvej@eon.dk> wrote in message
> [...]
hvordan?)
> Er telefonen måske defekt?
> Kom med nogle gode forslag eller fornuftige kommentarer.....

Jeg skiftede fra en Nokia 6150 til Siemens S35, men det holdt kun i et par
dage så købte jeg en Nokia 6210.
Nokia er efter mon opfattelse lysår foran andre mærker hvad angår
lydkvalitet!

/Morten