Nul stille service info
Fra : Gismo

Dato : 10-09-04 23:30

Hej.

Jeg har en passat fra 01, jeg vil gerne vide om der er
en mulighed for at nulstille service tælleren?

Fandens sladderhank .-((

--
Gismo.

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 11-09-04 08:07

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har en passat fra 01, jeg vil gerne vide om der er
> en mulighed for at nulstille service tælleren?

Det er der - jeg har en opskrift liggende på arbejde. Skal lige finde den
frem på mandag, såfremt der ikke er andre der har skrevet her inden. Men det
er noget med at holde knappen til triptælleren inde samtidig med du sætter
tænding på - altså en bestemt rækkefølge du skal gøre nogen ting i, og du
skal ikke skille noget ad

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : TDN

Dato : 11-09-04 08:37

> [...]
> Hej.
>
> Jeg har en passat fra 01, jeg vil gerne vide om der er
> en mulighed for at nulstille service tælleren?

Hej !

Jeg mener da bestemt det står i brugsanvisningen. Det gjorde det i min
Polo´s fra 1996 og min Passat´s fra 1997. Jeg kan dog ikke lige på stående
fod huske fremgangsmåden.

Mvh
Thomas

Fra : René P.

Dato : 11-09-04 11:24

--

> Jeg har en passat fra 01, jeg vil gerne vide om der er
> en mulighed for at nulstille service tælleren?

> [...]
Har prøvet at lægge en vejledning i dk.binaer.motor.

René

Fra : Brizz

Dato : 11-09-04 13:28

> Har prøvet at lægge en vejledning i dk.binaer.motor.

Du må også meget gerne smide den herinde for jeg står med samme problem. Dog
plejer den at blive nulstillet på værkstedet men jeg er ikke enig med den om
at jeg skal derind hvert 15kkm. Så en vejledning herinde tak.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : mk \(5220 Odense SØ\~

Dato : 11-09-04 16:17

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Så en vejledning herinde tak.

Fri oversættelse af Brizz's vejledning:

1. Tryk og hold knap ved speedometer nede
2. Tænding på
3. Slip ovennævnte knap
4. Der står nu OEL eller OIL i trip tæller
5. Hvis du har digitalur: Drej knap ved omdr.tæller højre om indtil --- i
displayet
6. Hvis du har analogur: Træk knap ved omdr.tæller ud indtil --- i displayet

Ovennævnte er taget fra vejledning til Passat 96-00 1,6 motor ADP

Mvh Morten

Fra : mk \(5220 Odense SØ\~

Dato : 11-09-04 16:19

> Fri oversættelse af Brizz's vejledning:

Undskyld det var jo Rene, der havde postet den.

Mvh Morten

Fra : Gismo

Dato : 11-09-04 19:12

Brizz wrote:

> Mvh Brian
> ---
> www.gronaerten.dk

Jeg kan se på linket at du har smasket en chip i dytten
er det uden problemer?
hvad gav du for dimsen?
Er det noget man køber brugt eller holder man nallerne for sig selv?

Gismo.

Fra : Brizz

Dato : 11-09-04 20:27

> Jeg kan se på linket at du har smasket en chip i dytten
> er det uden problemer?
> hvad gav du for dimsen?
> Er det noget man køber brugt eller holder man nallerne for sig selv?

Hvorfor tror du jeg har det?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Gismo

Dato : 11-09-04 20:51

> Hvorfor tror du jeg har det?
>
> Mvh Brian
> ---
> www.gronaerten.dk

Jeg troede bare det var dit link. sorry

Gismo.

Fra : Brizz

Dato : 11-09-04 21:12

> Jeg troede bare det var dit link. sorry

Det er skam også til min hjemmeside men har ikke fået chippet den jeg har
nu..den gamle jeg havde fik jeg chippet fra 110 til 145

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Gismo

Dato : 11-09-04 21:24

> Det er skam også til min hjemmeside men har ikke fået chippet den jeg har
> nu..den gamle jeg havde fik jeg chippet fra 110 til 145

Hvorfor får du ikke chippet den nye, spillede det ikke?

Gismo.

Fra : Brizz

Dato : 11-09-04 21:56

> Hvorfor får du ikke chippet den nye, spillede det ikke?

Jo det spillede mac...vandt også 1-1,5km/l ved at gøre det. Men synes jeg
har nok i de 130 hk jeg har nu. og hvis jeg skal tjene den chip ind igen vil
det tage mig 2½-3 år...det synes jeg ikke er det værd

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Gismo

Dato : 11-09-04 22:22

> [...]
vil
> det tage mig 2½-3 år...det synes jeg ikke er det værd

Sad lige og kiggede på chip på nettet, PD 100 kan nu chippes til 138 HK.
mon lortet kan holde, mekker siger at maskinen nok skal hlode det er være
med trækaksler og gearkasse, er det noget du kan genkende?

Gismo.

Fra : Brizz

Dato : 11-09-04 22:46

> Sad lige og kiggede på chip på nettet, PD 100 kan nu chippes til 138 HK.
> mon lortet kan holde, mekker siger at maskinen nok skal hlode det er være
> med trækaksler og gearkasse, er det noget du kan genkende?

JA men var ikke selv udsat for det men trækaksler kan ikke holde til det i
længden. Gearkassen er jeg ikke så bange for.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Gismo

Dato : 12-09-04 00:31

Brizz wrote:

> JA men var ikke selv udsat for det men trækaksler kan ikke holde til
> det i længden. Gearkassen er jeg ikke så bange for.

Ved du hvad sådan et par banditter koster at skifte incl. alles?
jeg kan jeg jo vurderer om det er udgiften værd....

Gismo.

Fra : Brizz

Dato : 12-09-04 10:11

> Ved du hvad sådan et par banditter koster at skifte incl. alles?
> jeg kan jeg jo vurderer om det er udgiften værd....

Jeg fik det lavet til vennepris men omkring 6-7k vil jeg mene. Hos
www.enginetech.dk bliver chippen lavet direkte til din bil og tilpasset til
din bil.

Mvh Brian
---