Billede af Stella I dk.Binaer
Fra : Jane M. :o)

Dato : 10-09-04 21:29

Så har jeg lagt et par friske billeder ind af vores nye familiemedlem.

Under dk.binaer

Vores Cavalier King Charles Spaniel - STELLA (Stjerne)

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk

Fra : Snasse

Dato : 10-09-04 21:41

"Jane M. " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Under dk.binaer
>
> Vores Cavalier King Charles Spaniel - STELLA (Stjerne)

Nej hvor er hun bare skøn, tillykke med hende.

Mvh
Susanne - der selv har en cavalier
www.vufferne.dk

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 10-09-04 21:51

Hvad åbner du de billeder med?
Kører XP pro SP2

/Ole

Fra : Jane M. :o)

Dato : 10-09-04 21:56

On 10/09/04 22:50, in article 414213a8$0$13808$ba624c82@nntp05.dk.telia.net,
"/Ole (6000)" <ole_ryoFJERN@DETTEstofanetHER.dk> wrote:

> Hvad åbner du de billeder med?
> Kører XP pro SP2
>

> /Ole

Det er almindelig .JPG billeder..

/Jane

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 10-09-04 23:08

> Det er almindelig .JPG billeder..
>

> /Jane

hos mig er det et JPG_x-maxcrerator=_3842494d fil, du har åbenbart gemt det
lidt akavet, eller jeg har misforstået et eller andet

/Ole

Fra : Jane M. :o)

Dato : 10-09-04 23:31

> hos mig er det et JPG_x-maxcrerator=_3842494d fil, du har åbenbart gemt det
> lidt akavet, eller jeg har misforstået et eller andet
>
> /Ole

Jeg har lige lagt en del ind på min hjemmeside.

Der kan du se "Stjernen"...

http://www.janemark.dk/stella.html

Mvh jane

Fra : Jonny og Annika