nokia3200 serielkabel
Fra : Ukendt

Dato : 10-09-04 19:23

Nu har jeg modtaget et serielkabel tilmin Nokia 3200.
Men hvordan f.... slutter man det til telefonen?

--
mvh kajo

Fra : Anders Forst

Dato : 10-09-04 19:41

I bunden er der et stik, mon ikke det passer med serielkablet...

Ellers så har du fået det forkerte stik..

/Anders

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-04 19:57

"Anders Forst" skrev i en meddelelse news:chssfj$1j6s$1@news.cybercity.dk

> I bunden er der et stik, mon ikke det passer med serielkablet...
>
> Ellers så har du fået det forkerte stik..

Det passer absolut ikke. (Altså stikket i telefonen).

Men det kan være Frank kan opklare mysteriet, det er ham der har solgt mig
det.

På fakturaen står:
DCS-N3200 Nokia 3200 Seriel Datakabel

--
Mvh kajo

Fra : Anders Forst

Dato : 10-09-04 20:11

Så må du kontakte Frank, og sende kablet retur.
Må jeg tillade mig at spørge, hvad du har givet for kablet.

Det kunne jo være det kunne fåes billigere et andet sted.
- Evt. hos www.cellshoppen.dk el. www.thansen.dk

/Anders

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-04 20:20

"Anders Forst" <skrev i en meddelelse news:chsu7r$1l1g$1@news.cybercity.dk
> Så må du kontakte Frank, og sende kablet retur.

Hvis han ikke selv ser mit indlæg vil jeg da forsøge at kontakte ham
imorgen.

> Må jeg tillade mig at spørge, hvad du har givet for kablet.
>
> Det kunne jo være det kunne fåes billigere et andet sted.
> - Evt. hos www.cellshoppen.dk el. www.thansen.dk

Det er nedenstående kabel jeg har fået:
http://guezz-shop.dk/shop/productinfo.asp?id=5328

--
mvh kajo

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 10-09-04 20:29

"Kajo" <Fiffi.tiscali.dk> wrote in message

> Det passer absolut ikke. (Altså stikket i telefonen).
>
> Men det kan være Frank kan opklare mysteriet, det er ham der har solgt mig
> [...]
Du piller batteriet ud og sætter kablet i , og sætter så batteriet i
kablet.

--
Frank
Http://Guezz-shop.dk - http://Guezz.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-04 23:02

"www.Guezz-Shop.dk" <news2@guezz.dk> skrev i en meddelelse

> Du piller batteriet ud og sætter kablet i , og sætter så batteriet i
> kablet.

Tusinde tak for svaret, det havde jeg aldrig selv regnet ud.

Så lige et sidste spørgsmål, skal simkortet blive sidende i telefonen og
skal telefonen være tændt?

--
mvh kajo

Fra : www.Guezz-Shop.dk

Dato : 11-09-04 08:38

> mig

> Tusinde tak for svaret, det havde jeg aldrig selv regnet ud.
>
> Så lige et sidste spørgsmål, skal simkortet blive sidende i telefonen og
> skal telefonen være tændt?

Ja til begge dele , Jeg vil nu fremover medsende en vejledning til folk der
køber et sådant kabel for at gøre det lettere for folk at finde ud af :)