Vedr. verner
Fra : poerla

Dato : 10-09-04 18:59

Der er nogle folk der bare behøver opmærksomhed. Sikkert et eller andet
svigt i deres barndom. Jeg ved ikke om det er prøvet før med denne
irriterende person her, men ville det ikke være smartere ikke at svare på
alle hans tåbelige indlæg og så håbe på at det at blive ignoreret vil få ham
til at fatte at der er ingen her der gider høre på alt det lort han lukker
ud.
Men det kan godt være at intelligens niveauet hos denne person er for lavt
til at den fiser ind.

Sorry for dette sure opstød, som virkelig ikke høre hjemme i
dk.fritid.camping. Men som jeg desværre ikke kunne holde tilbage længere.

Mvh.
Poerla

Ps. : Lad nu venligst være med at gøre dette til en ny tråd fyldt med
mudderkastning, hvor Verner kan komme med flere tåbelige indlæg. Fjolset
skal selvfølgelig have lov at svare, men han skal ikke forvente en
diskussion med mig. Der til bevæger han sig godt nok på for lavt et plan.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 12-09-04 16:42

"poerla" <poerla@(FJERN)worldonline.dk> wrote in message news:<chspvk$h5q$1@news.net.uni-c.dk>...
> Der er nogle folk der bare behøver opmærksomhed. Sikkert et eller andet
> svigt i deres barndom.

JA MEN SKRIV DU DIG BARE UD AF DET, DET GØR ALLE DE ANDRE HYLERE OGSÅ
..Når du er kureret så find et emne der interesserer dig at skrive om
ELLER at læse!

Jeg ved ikke om det er prøvet før

NEJ, MEN PRØV NU BARE ALLIGEVEL, DU KAN IKKE FÅ DET VÆRRE END DU HAR
DET NU ))

med denne
> irriterende person her,

JA LIDT IRRITERENDE ER DU, MEN DET ER DESVÆRRE IKKE DET VÆRSTE ! DET
VÆRSTE ER AT DU ER PRIMITIV OG IKKE KAN FINDE UD AF AT SPRINGE ET
INDLÆG OVER SOM DU IKKE KAN LIDE!

men ville det ikke være smartere ikke at svare på
> alle hans tåbelige indlæg

JO DA SÅ SANDELIG ! MEN NU KAN VI JO ALLE KONSTATERE AT DU IKKE ER
SÆRLIG SMART IK !

og så håbe på at det at blive ignoreret vil få ham
> til at fatte at der er ingen her der gider høre på alt det lort han lukker
> ud.

FOLK HØRER JO PÅ DIT PRIMITIVE LORT SÅ HVORFOR IK !

> Men det kan godt være at intelligens niveauet hos denne person er for lavt
> til at den fiser ind.

NÅR DU BLIVER LIDT ÆLDRE ÆNDRER DET FORHOLD SIG JO SÅ FORTVIVL IKKE .

> Sorry for dette sure opstød,

DET SKAL DU DA SNDELIG IKKE UNDSKYLDE, DU ER JO IKKE FORPLIGTET TIL AT
YDE MERE END DIN HJERNE KAN PRÆSTERE !

som virkelig ikke høre hjemme i
> dk.fritid.camping.

HELT ENIG, PAS PÅ AT HYLERNE IKKE VIL HAVE DIG SMIDT UD +
HAHAHAHAHAHAHH

Men som jeg desværre ikke kunne holde tilbage længere.

DET HAR NOGET MED INTELLIGENTSNIVEAUET AT GØRE.

> Mvh.
> Poerla

> Ps. : Lad nu venligst være med at gøre dette til en ny tråd

DEN HAR DU JO LIGE STARTET FOR AT SKRIVE DIG UD AF DINE
BARNDOMSPROBLEMER!

fyldt med
> mudderkastning,

PÅ DET PUNKT ER DU PÅ HØJDE MED DE ANDRE HYLERE.

hvor Verner kan komme med flere tåbelige indlæg.

ER DU SIKKER PÅ AT DIN HJERNE FORSTÅR DISSE INDLÆG?

Fjolset

NÅE JA DET ER JO HYLERNES JARGON.

> skal selvfølgelig have lov at svare, men han skal ikke forvente en
> diskussion med mig.

DU ER IKKE KLOG NOK TIL EN DISKUSION, ENDNU ER DU KUN PÅ NIVEAU MED
BENTE.

Der til bevæger han sig godt nok på for lavt et plan.

HVAD KALDER DU SÅ DIT EGET PLAN? AMØBEPLANET?