NetBEUI på windows XP
Fra : Lars Hjortø

Dato : 10-09-04 14:13

Hejsa.

Hvordan f.... installerer man NetBEUI under XP, jeg kan ikke finde det noget
steder. Hedder det ganske simpelt noget andet under XP? Evt. et fordansket
udtryk?

--
Hilsen Lars Hjortø

Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : jamen

Dato : 10-09-04 14:28

http://support.microsoft.com/?kbid=301041

Fra : Lars Hjortø

Dato : 10-09-04 15:26

"jamen" <jamen@at.com> skrev i en meddelelse

> http://support.microsoft.com/?kbid=301041

Tak for det... Ikke så sært at jeg ikke lige kunne finde ud af det.

Fra : Claus Christensen

Dato : 10-09-04 15:48

jamen wrote:

> http://support.microsoft.com/?kbid=301041

Og skal NetBEUI være standart protokol skal du have fat i lanacfg.
Fåes her: http://www.rt-sys.com/lanaw2k.zip
Det er f.eks. nødvendigt hvis man vil køre en gammel Navigator.
Claus

Fra : Lars Hjortø

Dato : 12-09-04 10:41

"Claus Christensen" <news@no.domain.here> skrev i en meddelelse

> Og skal NetBEUI være standart protokol skal du have fat i lanacfg.
> Fåes her: http://www.rt-sys.com/lanaw2k.zip
> Det er f.eks. nødvendigt hvis man vil køre en gammel Navigator.

Hej Claus

Av, det ved jeg sgu da ikke om den skal. Jeg skal have en ældre Axis 851
CD-ROM server til at køre. Men jeg må jo prøve mig lidt frem, så jeg prøver
at hente det ned og se om det er det der skal til.
Tak for hjælpen.

--
Hilsen Lars Hjortø

Fra : Ove Pedersen

Dato : 12-09-04 17:32

> [...]
prøver
> at hente det ned og se om det er det der skal til.

Axis boxen kan da fint klare sig med TCP/IP, se lidt mere om
installation på:

http://www.axis.com/documentation/misc/cd_nas/uprun.pdf

det plejer at gå fint med at tildele kassen en IP med arp kommandoen
og derefter konfigurere den via web interfacet direkte på IP adressen.

Ove Pedersen

Fra : Lars Hjortø

Dato : 13-09-04 15:02

"Ove Pedersen" <enanden@invalid.ccc> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> det plejer at gå fint med at tildele kassen en IP med arp kommandoen
> og derefter konfigurere den via web interfacet direkte på IP adressen.

Hej Ove!

Weeee... Det var lige det der skulle til. Mange tak for hjælpen...

--
Venlig hilsen Lars Hjortø

Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.