Så kan han lære det
Fra : Jokerman

Dato : 10-09-04 11:33

Hej Alle

Faldt lige over dette. Jeg ved godt at det ikke er en kat, men alligevel
tror jeg den passer hertil

Hilsen
Jokerman

Fra : jytte

Dato : 10-09-04 11:43

"Jokerman" <h.soerensen@DELETETHISthiemer.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle
>
> Faldt lige over dette. Jeg ved godt at det ikke er en kat, men alligevel
> tror jeg den passer hertil

> Hilsen
> Jokerman
>
> Det må være det man kalder nemesis !!

JytteJ

Fra : ThomasB

Dato : 10-09-04 14:01

"jytte" <missmerkur@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Det må være det man kalder nemesis !!

Men det er ok at vi slagter køer, grise, kyllinger mv, så du kan få mad på
bordet?

Fordi det er en hund, så må man ikke slagte dem?

Skydning er væsentligt mere humant end halalslagtning.

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 11-09-04 19:41

> Men det er ok at vi slagter køer, grise, kyllinger mv, så du kan få mad på
> bordet?
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ja.. de dør en ganske fornuftig hurtig død.. der er jo ikke alle der
halalslagter vel..
Og mandens mening med at skyde sine hundehvalpe var jo IKKE at få mad på
bordet, men bare at komme af med dem.. DER er den væsentlige forskel på det
punkt...

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bioprocess Purification

Fra : ThomasB

Dato : 13-09-04 01:28

"Jon & Ann-Rikka" <Fælles_somikkefindes_@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja.. de dør en ganske fornuftig hurtig død.. der er jo ikke alle der
> halalslagter vel..

Nej, men dør hundehvalpe der bliver skudt, ikke lige så hurtigt som en ko på
et slagteri?

> Og mandens mening med at skyde sine hundehvalpe var jo IKKE at få mad på
> bordet, men bare at komme af med dem.. DER er den væsentlige forskel på
det
> punkt...

Om han selv skyder dem, eller han kører dem til dyrlægen og får dem aflivet
er vel hip som hap?

Og nej, han skulle ikke have mad på bordet, men indså at han nok ikke kom af
med hvalpene, og derfor aflivede han dem. Vildkatte og katte man ikke kan
finde et hjem til, bliver også aflivet uden at det er for at få mad på
bordet ik'?

Fra : zasha

Dato : 13-09-04 20:46

> [...]
> Hej Alle
>
> Faldt lige over dette. Jeg ved godt at det ikke er en kat, men alligevel

Hej J-man :)

*heheeeeeee*
(ja, SÅ kan han lære det!!!)

Hilsen Miver og Mulles mor, Heidi

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at nogle browsere mangler et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Får du en meddelelse om at siden ikke kan findes/ikke eksisterer kan du
hente det manglende plug-in her:
http://www.idnnow.com/