Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Stativ?
Fra : Mr bob

Dato : 10-09-04 07:56

Jeg har et Canon Powershot S40.

Jeg skal have taget nogle "produktbilleder" men ryster lidt på hånden når
jeg tager billeder, så jeg skal have fat i en stander til det.

Hvor får man sådan noget billigt? det skal ikke være créme de'la créme,
bare en stander der kan stå stille!

Bob

Fra : Lars

Dato : 10-09-04 08:13

> Hvor får man sådan noget billigt? det skal ikke være créme de'la créme,
> bare en stander der kan stå stille!

Mon ikke en alm. fotohandler har en billig version ?
Jeg købte selv en stander da jeg var på ferie på Tenerife, men det er den
samme som man kunne købe i Merlin (mener jeg) på samme tidspunkt.

Det er en meget enkel 3-benet stander, hvor alle benene er lavet af et
bøjeligt
materiale. Jeg mener den kostede omkring 80-100 kr i Danmark.
Gav vistnok 25 kr. selv...

hilsen
Lars

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 10-09-04 16:49

Mr bob skrev:

> Jeg har et Canon Powershot S40.
>
> Jeg skal have taget nogle "produktbilleder" men ryster lidt på hånden når
> jeg tager billeder, så jeg skal have fat i en stander til det.

En stol og en sammensyet stofpose med ca en liter ris kan sandsynligvis
gøre tricket for dig

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Mr bob

Dato : 11-09-04 10:52

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse

> En stol og en sammensyet stofpose med ca en liter ris kan sandsynligvis
> gøre tricket for dig

Det kan godt være det virker for dig. men jeg tror jeg vælger et stativ!

Jackie