Q: Carkit nokia
Fra : Ukendt

Dato : 10-09-04 23:08

Hej

Hvis man nu har et komplet originalt carkit med holder som passer til serien
6210/6310 m.m. og har en original "bil"holder til 6100/6610 m.m.... Kan man
ikke få en eller anden converter som laver det "gamle" stik om det "nye"...
Eller SKAL man ud og invistere i et nyt carkit?.

Mvh Ole

Fra : Martin

Dato : 10-09-04 15:40

Du skal skifte det hele.

/Martin

"unlockhorsens.dk / Ole" <ole(SNABELA)unlockhorsens.dk> skrev i en
meddelelse news:4140d43c$0$13828$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-04 17:14

Hvis det virkelig er sandt... HURRA Nokia... lort

Mvh Ole

Fra : Martin

Dato : 13-09-04 15:55

Det er sandt for jeg har selv prøvet det, men det var bare til en Nokia 6230

Mvh Martin
"unlockhorsens.dk / Ole" <ole(SNABELA)unlockhorsens.dk> skrev i en
meddelelse news:414338f8$0$8712$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : Mads Stetter

Dato : 13-09-04 17:29

unlockhorsens.dk / Ole wrote:
> Hvis det virkelig er sandt... HURRA Nokia... lort
>
> Mvh Ole

Det er desværre sandt!

Du kan dog genbruge mic. og højttaler!

Nokia's nye car cit serie behøver man så ikke skifte det hele på.. der kan
man godt nøjes ned at skifte holderen! Så det er blevet noget smartere med
det nye cark!

Køb evt. kittet billigt hos www.celiko.de