Nice Little Pinguins: Flying
Fra : Ukendt

Dato : 09-09-04 20:58

Hej NG.

Kan noge hjælpe mig med at finde guitarakkorder til Flying?

Mvh.
Jan Andersen

Fra : I8NY

Dato : 10-09-04 00:19

"Jan Andersen" <avajbasnabelaworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Kan noge hjælpe mig med at finde guitarakkorder til Flying?
>
> Mvh.
> Jan Andersen

Hej Jan.
Jeg kan ikke give dig et link,men her skulle de være(sådan da,håber jeg)
Jeg kan ikke teksten desværre.

Vers:
Dmaj7-G-Dmaj7-G

G/A/D/G/G/A/G/D

Omkvæd:
And I go:
uuuu uuuuuuuu uuuuuI am flying (gentages nedefor)
G/A/Dmaj7/Bm/Em/A/DMaj7/Bm
G/A/Dmaj7/Bm/Em/A/G/D

Det ser lidt kompakt ud,men håber du kan finde hoved og hale i det.
God fornøjelse.
Bedste hilsner I8NY

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-09-04 10:27

I8NY wrote:

Det hele ser meget fint ud. Men jeg kommer lige
med nogle forslag, som muligvis er forkerte; det
er 1000 år siden jeg har hørt sangen.

> Vers:
> Dmaj7-G-Dmaj7-G

Måske Dmaj7-Gmaj7-Dmaj7-Gmaj7 her?

> G/A/D/G/G/A/G/D

Enig. Måske med

G/A/D/Hm/G/A/G/D

som en variation/mulighed?

> Omkvæd:
> And I go:
> uuuu uuuuuuuu uuuuuI am flying (gentages nedefor)
> G/A/Dmaj7/Bm/Em/A/DMaj7/Bm
> G/A/Dmaj7/Bm/Em/A/G/D

Måske her:

Gmaj7/A7/Dmaj7/Bm7/Em7/A7/DMaj7/Bm7
Gmaj7/A7/Dmaj7/Bm7/Em7/A7/G/D

De to første Gmaj7 bl.a. fordi melodien har stor
septim her. Septimer flere andre steder, også pga.
melodien. Og fordi det hele er lidt jazzet :)
Smuk sang!

/David

Fra : I8NY

Dato : 11-09-04 00:09

> I8NY wrote:
> >

> Det hele ser meget fint ud. Men jeg kommer lige
> med nogle forslag, som muligvis er forkerte; det
> er 1000 år siden jeg har hørt sangen.

Også mig,men den er en god sang at kaste sig ud i hvis man vil træne sig op
i at lytte sange af.Iøvrigt er det da stort set kun forbedringer du
tilføjer.Anything goes.

> Enig. Måske med
>
> G/A/D/Hm/G/A/G/D
>
> som en variation/mulighed?

Gør de det i sangen?Eller er vi i færd med at omskrive sangen?(Hehe)Som en
variation er det da en mulighed,meeeeen,selvom det er længe siden jeg har
hørt den,mener jeg ikke der er så mange dikkedarrer ved den.Do punch me in
the keyboard if I'm wrong.

Mvh I8NY

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-09-04 00:52

I8NY wrote:

> [...]
> hørt den,mener jeg ikke der er så mange dikkedarrer ved den.Do punch me in

Jeg tror at det måske er sådan de gør i sangen,
men jeg er langt fra sikker.

/David

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-04 08:50