T630 og xtnd over Bluetooth
Fra : Mads Stetter

Dato : 09-09-04 18:10

Hej Alle

Jeg har en T630 og vil gerne sync. med min outlook!

Har hentet xtnd på ericsson's hjemmeside... Men jeg kan slet ikke få det til
at fungere! mit BT kort er fra 3com og kører i min pccard port på min dell
bærbare!

Jeg kan som sagt ikke få det til at virke! Har oprettet en seriel port
(com5), men jeg kan stadig ikke få det til at virke...

Håber i kan give mig lidt hjælp

MVH Mads Stetter

Fra : Peter

Dato : 09-09-04 19:03

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> at fungere! mit BT kort er fra 3com og kører i min pccard port på min dell

Jeg sidder i samme situation som dig. Kører XP sp1 og installeret softwaren
til mit Logitech bluetooth tastatur. Men xtnd vil bare ikke. I stedet har
jeg via bluetooth-ikonet lavet en hurtig-tilslutning, en PIM-sykronisering -
og vupti så synkroniseres kalenderen lyn-hurtigt.

Kontakter kan synkroniseres med Float's mobile agent - fås her:
http://fma.sourceforge.net/

Så skulle du være kørende.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Mads Stetter

Dato : 09-09-04 21:15

> [...]
> kalenderen lyn-hurtigt.
>
> Kontakter kan synkroniseres med Float's mobile agent - fås her:

Øv, havde nu håbet at få liv i xtnd da det skulle være rigtig godt til det!
Og det kan aut. gå i gang med at sync. når man kommer i nærheden af
computeren!

Andre der har forslag?

MVH Mads Stetter

Fra : Flemming Joensson

Dato : 09-09-04 22:42

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote in

> Øv, havde nu håbet at få liv i xtnd da det skulle være rigtig godt til
> det! Og det kan aut. gå i gang med at sync. når man kommer i nærheden
> af computeren!
>
> Andre der har forslag?

Prøv fma som Peter foreslog. Det kan vildt mange ting. F.eks. så popper de
sms du modtager på mobilen mens du sidder ved computeren op i en boble nede
fra taskbaren så du kan læse dem og evt. svare på dem direkte fra pc'en
uden at skulle taste sms'en ind på telefonen. Computeren bruger bare
telefonen til at sende sms'en med.

Programmet kan også gøre at din mobiltelefon kan bruges som fjernbetjening
til WinAmp på PC'en. Og så har FMA noget ala det du beskrev, det kan skrue
ned for lyden hvis man bevæger sig væk fra pc'en og op igen når man er tæt
på - det kan også låse pc'en automatisk når man bevæger sig væk fra den.

Og det kan sikkert mange flere ting, det var bare dem jeg lige kunne huske.

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Peter

Dato : 11-09-04 11:35

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> [...]
> jeg via bluetooth-ikonet lavet en hurtig-tilslutning, en
> PIM-sykronisering -
> og vupti så synkroniseres kalenderen lyn-hurtigt.

OBS:

Kig i dit kontrolpanel og start Phone Monitor-funktioner og find den rigtige
com-port efter du har installeret en com-port med din blue tooth opsætning.
Så virker xtnd-softwaren.

/Peter

--
http://www.grauslund.com