Att. Kia Carnival "2" ejere - godt/skidt ?
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 09-09-04 17:50

Står foran at skulle bestille sådan en...

Bestiller en EX da det skal være med automatic, og så er merprisen ift. LX
jo så lille, at man får en del for de ekstra penge

Hvad kan i sige om xtra-udstyr m.v. til EX:
Er der noget i har fortrudt i bestilte med bilen, og er der noget i har
fortrudt i IKKE bestilte ??

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Hans Christian

Dato : 09-09-04 18:09

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad kan i sige om xtra-udstyr m.v. til EX:
> Er der noget i har fortrudt i bestilte med bilen, og er der noget i har

Mine forældre har ikke fortrudt de købte deres. De er meget glade for den.
Og den er sq også ganske lækker indvendig...

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 09-09-04 18:25

Hans Christian wrote:
> "Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> skrev i en
>>

> Mine forældre har ikke fortrudt de købte deres. De er meget glade for
> den. Og den er sq også ganske lækker indvendig...

Årgang?
LX eller EX?
Har de bestilt noget udover det som den havde standard?

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 13-09-04 18:06

Hans Christian wrote:
> [...]
>>

> Mine forældre har ikke fortrudt de købte deres. De er meget glade for
> den. Og den er sq også ganske lækker indvendig...

Er det en 144 hk de har ??

Har de aircon, og hvis ja hvordan ser deres instrumentering så ud:
http://www.fischer-streton.dk/images/kia1.jpg
eller
http://www.fischer-streton.dk/images/kia2.jpg

???