Bedste bundkort
Fra : Martin Sand.

Dato : 09-09-04 17:27

Hvem laver de absolut bedste bundkort uanset pris?
Er der ET mærke der skiller sig ud?

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift privacy.net med stofanet.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-09-04 18:05

Martin Sand. wrote:

> Hvem laver de absolut bedste bundkort uanset pris?
> Er der ET mærke der skiller sig ud?

Til hvilken CPU?

Jesper G. Poulsen

Fra : GK

Dato : 09-09-04 21:10

mit foretrukne er ASMUS med intel chip set

---

Fra : Martin Sand.

Dato : 09-09-04 22:26

Jesper G. Poulsen wrote:
> Til hvilken CPU?

Intel

Fra : Leony

Dato : 09-09-04 20:04

"Martin Sand." <feedback@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Hvem laver de absolut bedste bundkort uanset pris?
> Er der ET mærke der skiller sig ud?

Svært spørgsmål og der er garanteret mange forskellige meninger.

Personligt er min favorit Abit (uanset sokkel).

> Ved henv. på mail, udskift privacy.net med stofanet.dk

Har du en ordning med privacy.net om at det er i orden at de modtager
alt dit spam?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 09-09-04 20:32

Leony wrote:
> "Martin Sand." <feedback@privacy.net> skrev i en meddelelse

Supermicro, Tyan.

Mikkel

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-09-04 08:59

Jens Mikkel Lausten wrote:

> [...]

Hvad med at svare Martin direkte og ikke via Leony?

> Supermicro, Tyan.

Tyan laver jo både AMD- og Intel-boards pg boards i serverklassen.

Jesper G. Poulsen

Fra : Martin Sand.

Dato : 09-09-04 22:29

Leony wrote:
> Har du en ordning med privacy.net om at det er i orden at de modtager
> alt dit spam?

Ja, når man har newskonto hos individual.net.

Fra : Leony

Dato : 10-09-04 09:49

> Ja, når man har newskonto hos individual.net.

Har du ikke et link, som beskriver denne service?

Fra : Martin Sand.

Dato : 10-09-04 15:47

Leony wrote:
> Har du ikke et link, som beskriver denne service?

Man får disse oplysninger på mail når man tilmelder sig.

Citat: "If you want to avoid junk mail, an understandable wish, we suggest
one
of the following solutions:
- use an extra email address for your usenet postings, like one from a
filtering e-mail forwarding service like bigfoot.com or gmx.net.
- use "me@privacy.net". The owner of privacy.net has given his permission
to use the address for protection against junk mail.
Of course, you can also use combinations of this."

Du kan læse mere her:
http://news.individual.net
http://news.individual.net/rules.html

I mailen fra Christoph Biedl står bl.a.:

"We demand that e-mails to the addresses in From: (and Sender: and
postmasters involved.
[...]

By the way: "News.CIS.DFN.DE" and "News.Individual.NET" are the same
servers for a transitional period only. Therefore you should change the
server name in your configuration into "News.Individual.NET" (without
quotes, upper/lowercase does not matter) as soon as possible. Your
account details will work further on.

Regards,
Christoph Biedl, News.Individual.NET
http://News.Individual.NET
Frequently asked questions (FAQ):
http://News.Individual.NET/faq.html"

Men jeg har overvejet at gå tilbage til en mere almindelig e-mail adresse,
da der åbenbart er folk som ikke helt kan gennemskue når de skal skrive til
mig.

Fra : Leony

Dato : 11-09-04 13:08

> Man får disse oplysninger på mail når man tilmelder sig.

Takker.

> Men jeg har overvejet at gå tilbage til en mere almindelig e-mail
> adresse, da der åbenbart er folk som ikke helt kan gennemskue når de
> skal skrive til mig.

Hvis de læser og forstår hele dit indlæg, så er der vel ikke noget at
være i tvivl om.
Der står jo højt og tydeligt i din sig, havd der skal gøres ved privat
svar.

Fra : Christoph Biedl

Dato : 10-09-04 20:21

"Martin Sand." <feedback@privacy.net> wrote...

> I mailen fra Christoph Biedl står bl.a.:
>
> "We demand that e-mails to the addresses in From: (and Sender: and
> postmasters involved.

Um, yes, but that's some time past. See
http://news.individual.net/faq.html#5.3
for the current rules. In brief, using an address in the .invalid top
level domain is the best idea if you want to hide your real address for
whatever reason.

Christoph
--
2.1 User Guidelines / 2.1.1 For mail:
- (...) If the message was a personal message to

Fra : Martin Sand.

Dato : 11-09-04 17:27

Christoph Biedl wrote:
> [...]
> for the current rules. In brief, using an address in the .invalid top
> level domain is the best idea if you want to hide your real address

Hi Christoph
The reason is to aviod spam. I didn't know the new rules, but thanks.

MVH Martin

Fra : Bo Olesen

Dato : 11-09-04 15:47

> [...]
>
> --
> MVH Martin
>
> Ved henv. på mail, udskift privacy.net med stofanet.dk

Havde du spurgt for nogle få ar tilbage ville svaret have været Asus eller
Abit.
Men når du læser div. test idag, brillierer stort set alle producenter fra
tid til anden med rigtig gode boards.