Problemer med cursor:help; vs. IE
Fra : B.B

Dato : 09-09-04 15:54

Eksemplet kan ses her :

bblauritzen.net

HTML'en lyder :

CSS er :

span:hover {
   cusor:help;
   }

---

Virker fint i Opera samt Firefox, men ikke i IE

Findes der en anden måde at gøre det på ?

På forhånd tak

B.B

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 09-09-04 16:32

B.B wrote:

> span:hover {
> cusor:help;
> }

IE forstår ikke span:hover.

Du kan i stedet lave det sådan:

med. Havelågen gør, at linket ikke fører nogen steder hen.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 09-09-04 17:38

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammmeplease.invalid> writes:

> med. Havelågen gør, at linket ikke fører nogen steder hen.

Det fører skam et sted hen: til samme side med en tom fragment-
identifikation. Et tryk på den vil, afhængigt af browser, kunne
scrolle siden så man ser begyndelsen eller slutningen af siden i
stedet for der hvor man er. Hvis Javascript er aktiveret kan dette
undgås med:
(En tom URI er den mindst lovlige, og skulle også føre til samme
side. Desværre er der browsere der ikke forstår det.)
/L

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-09-04 18:08

Erik Ginnerskov skrev:

>med. Havelågen gør, at linket ikke fører nogen steder hen.

Jeg bryder mig ikke om psudolinks, jeg ville hellere bruge
onmouseover.

bare lige en test">DEBLET</span>
--
Knud

Fra : B.B

Dato : 09-09-04 22:14

Tak til alle tre for hurtig respons. Alle forslag virker og, ikke
mindst, validere, så jeg er tilfreds.

B.B