Spaekhugger
Fra : Pontus Claesson

Dato : 09-09-04 14:05

Hej!

Jag önskar köpa en spaekhugger.

vid svar ta bort _no_spam_
/Pontus

Fra : AJ

Dato : 09-09-04 17:46

"Pontus Claesson" <typhoon_no_spam_@tripnet.se> wrote in message
news:pan.2004.09.09.13.04.45.14107@tripnet.se...
> Hej!
>
> Jag önskar köpa en spaekhugger.

De er vist fredet.

Fra : Lars Kristensen

Dato : 09-09-04 21:23

AJ wrote:
> "Pontus Claesson" <typhoon_no_spam_@tripnet.se> wrote in message
> news:pan.2004.09.09.13.04.45.14107@tripnet.se...
>
>>Hej!
>>
>>Jag önskar köpa en spaekhugger.
>

> De er vist fredet.

Men kan en grinde mon ikke bruges. Dem får de da mange af på Færøerne.

- Lars

Fra : Claus Tersgov

Dato : 10-09-04 01:09

"Lars Kristensen" <spam@acdc.dk> skrev i en meddelelse

> Men kan en grinde mon ikke bruges. Dem får de da mange af på Færøerne.

Har de ikke slået de fleste ihjel?

Claus

Fra : Lars Kristensen

Dato : 10-09-04 06:59

Claus Tersgov wrote:
> "Lars Kristensen" <spam@acdc.dk> skrev i en meddelelse

> Har de ikke slået de fleste ihjel?

Njar, en grinde kommer man ikke så let af med ...

- Lars

Fra : Torben Bach

Dato : 10-09-04 22:57

"Pontus Claesson" <typhoon_no_spam_@tripnet.se> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jag önskar köpa en spaekhugger.

Hej Pontus Claesson fra broderlandet Sverige.

På mine landsmænds vegne skal jeg beklage de useriøse reaktioner, der er
kommet på din forespørgsel.

Prøv feks. Google og søg på "spækhugger" eller besøg denne danske
hjemmeside: http://www.spaekhugger.dk/

Mvh
Torben

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-09-04 21:10

"Torben Bach" <tsbach@nyka.dk> skrev i en meddelelse

> På mine landsmænds vegne skal jeg beklage de useriøse reaktioner, der er
> kommet på din forespørgsel.

Kan du ikke nøjes med at beklage på dine egne vegne, du skal sgu ikke
beklage på mine vegne!

Manden må lære at sætte sig ind i de danske nyhedsgrupper!

Dette er *IKKE* et forum beregnet til annoncer!

Claus

--
GØR ET KUP! - GØR ET KUP! - GØR ET KUP!
NIMBUS 26 SÆLGES UHØRT BILLIGT!

Fra : Torben Bach

Dato : 11-09-04 23:46

In news:chvlue$1b9b$1@news.cybercity.dk,
Claus Tersgov <nospamnews@tersgov.dk> typed:
> "Torben Bach" <tsbach@nyka.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke nøjes med at beklage på dine egne vegne, du skal sgu ikke
> beklage på mine vegne!

Jeg har opfattet hans henvendelse som et spørgsmål om, hvor han kan finde
noget nærmere om, hvor han kan købe en spækhugger. Det fik han jo ikke svar
på.
Bare fordi han bruger ordet "købe" betyder det vel ikke, at det nødvendigvis
er en forespørgsel, der skal postes i en markedsgruppe.
Så vidt jeg husker i forbindelse med dine henvisninger til netikette.dk, så
står der også noget om, hvordan tonen bør være, når man deltager i
nyhedsgrupperne?

> Manden må lære at sætte sig ind i de danske nyhedsgrupper!

Ja - selvfølgelig. Lidt synd, at det ikke er dig, der er chef for hele det
danske usenet.dk, for så *kan de lære det* alle sammen!

> Dette er *IKKE* et forum beregnet til annoncer!

Det siger du?
Jeg har af dig lært, hvad det betyder, når man sætter * omkring et ord eller
en sætning, så derfor sætter jeg stjerner om denne usynlige SALGSANNONCE,
som du endda bruger her i dk.fritid.sejlads:

GØR ET KUP! - GØR ET KUP! - GØR ET KUP!
NIMBUS 26 SÆLGES UHØRT BILLIGT!
NU KUN 35.000 - LANGT UNDER MARKEDSPRISEN!!
www.nimbus26.dk SEJL JORDEN RUNDT I LILLE HAVKRYDSER!

PS:
Du glemte at FUTTE til dk.admin.netikette, selvom du har sørget for, at jeg
ville havne der med mit svar!! Den gik ikke makker.
Godt at du er ved at komme dig over din grimme influenza. Debatten mangler
dimensioner uden din deltagelse. Jeg troede ellers, at det efterhånden
ragede dig en høstblomst, hvad jeg forstår eller ikke forstår.

Se yderligere dk.admin.netikette vedr. tråden "test". Så tærsker vi langhalm
igen, selvom det er ved at være slut på høsttiden.

--
Husk - at hver morgen er den
første dag i resten af dit liv!

Fra : Claus Tersgov

Dato : 12-09-04 04:26

"Torben Bach" <tsbach_fjern@nyka.dk> skrev i en meddelelse

[snip endnu mere ef TB tøseformærmede ævl!]

Du er da en klovn uden dimensioner og du gør dig selv mere og mere til grin!

LOL

BLIV VOKSEN OG KØB EN TUDEKIKS, TORBEN BACH

Claus
--
GØR ET KUP! - GØR ET KUP! - GØR ET KUP! GØR ET KUP!
NIMBUS 26 SÆLGES UHØRT BILLIGT! FORÆRINGSPRIS!

Fra : Torben Bach

Dato : 12-09-04 10:01

> [...]
> GØR ET KUP! - GØR ET KUP! - GØR ET KUP! GØR ET KUP!
> NIMBUS 26 SÆLGES UHØRT BILLIGT! FORÆRINGSPRIS!
> NU KUN 35.000 - LANGT UNDER MARKEDSPRISEN!!

Jeg takker for roserne. Dine er i sandhed ikke er uden torne.
Samtidigt får du jo bragt din salgsannonce nogle ekstra gange, da jeg
undlader at fjerne den (kan ikke lade sig gøre p.g.a. usynlighed og stedet,
hvor den kommer fra er jo fredet.

Ha´ en fortsat god weekend og god bedring.

Fra : Jesper R

Dato : 12-09-04 10:49

Hej Torben B

Han bliver bare ved og ved, i et væk - ham Claus Tersgov.
Men alle steder er der selvudråbte 'politi folk' - og ham her en af de helt
store... Ignorer ham - der er intet andet at gøre.

Jesper

Fra : AJ

Dato : 13-09-04 09:12

"Torben Bach" <tsbach@nyka.dk> wrote in message
> På mine landsmænds vegne skal jeg beklage de useriøse reaktioner, der er
> kommet på din forespørgsel.

Hvem er dine landsmænd? Du skal ihvertfald ikke beklage noget på mine vejne.

Et useriøst indlæg fordrer et useriøst svar. Det oprindelige indlæg er
useriøst fordi:

- Det indeholder meget lidt information og
det er ikke et spørgsmål.
- Det antydes at her er tale om køb/salg
(og det ER useriøst i dette forum).
- Det er ikke til at sige om denne nyhedsgruppe
på nogen måde ville være relevant hvis der
ikke var tale om køb/salg.

Jeg har heller ikke meget pænt at sige om dit eget indlæg; det virker
nærmest som om du lefler for en ukendt svensker på bekostning af denne
nyhedsgruppe. Du må jo tro at manden er IT-mongol, og det er der ganske vist
noget der tyder på, men at henvise ham til at søge på Google er da en større
fornærmelse end at joke lidt med ham. Der er trods alt ingen her der har
kaldt ham en stiv svensker (endnu).

FUT: dk.snak.mudderkastning.

Fra : Lars

Dato : 13-09-04 11:32

"AJ" <a@j.dk> said in news:ci3kou$2b50$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> Google er da en større fornærmelse end at joke lidt med ham. Der er
> trods alt ingen her der har kaldt ham en stiv svensker (endnu).

Der er mange fornærmende budskaber i dit indlæg?

Du bør føre en sådan debat på en sober måde, jfr.
http://www.usenet.dk/netikette/forklaring.html ,
og så bør debatten føres i dk.admin.netikette

XFUT: dk.admin.netikette

Venligst Lars
--
Tal lavt, tal langsomt og sig ikke for meget.

Fra : Torben Bach

Dato : 13-09-04 17:18

In news:ci3kou$2b50$1@news.cybercity.dk,
AJ <a@j.dk> typed:
> "Torben Bach" <tsbach@nyka.dk> wrote in message

Skal jeg så sige undskyld til dig? Eller vil du selv?

> [...]
> Jeg har heller ikke meget pænt at sige om dit eget indlæg; det virker
> nærmest som om du lefler for en ukendt svensker på bekostning af denne

Nej - det gør jeg ikke.

> Du må jo tro at manden er IT-mongol, og det er der
> ganske vist noget der tyder på, men at henvise ham til at søge på
> Google er da en større fornærmelse end at joke lidt med ham.

Hvor ved du dog det fra?
Hvis du selv havde været lidt seriøs, havde du nok svaret på en anden måde,
så dine tvivl om, hvorvidt der var tale om en svensker, der ville købe
noget, eller som søgte oplysninger om, hvor han kunne købe.

>Der er trods alt ingen her der har kaldt ham en stiv svensker (endnu).

Hvordan kom du på den tanke?

> FUT: dk.snak.mudderkastning.

Se tråden i dk.admin.netikette - Re: Spaekhugger.

Hvis der er noget, jeg ikke gør, så er det at svine folk til med
superlativer, som er blevet tildelt mig, men som man siger: "gale katte får
revet skind".
Spørgsmålet om, hvorvidt man kan tillade sig at have en salgsannonce i sin
signatur i en debatgruppe, når man samtidigt ofte er ude med riven og
henviser andre til en markedsgruppe, er blevet besvaret, og jeg har ikke
ændret mening, selvom jeg bliver kaldt for klovn og det, der er værre.
Derfor er debatten ikke længere for mig - AJ, hvad det så end står for.

Fra : Torben Bach

Dato : 13-09-04 17:20

> [...]

> Jeg har heller ikke meget pænt at sige om dit eget indlæg; det virker
> nærmest som om du lefler for en ukendt svensker på bekostning af denne

Nej - det gør jeg ikke.

> [...]

henviser andre til en markedsgruppe, er blevet besvaret, og jeg har ikke
ændret mening, selvom jeg bliver kaldt for klovn og det, der er værre.

Kære AJ
Jeg er da utroligt bedrøvet over, at jeg kom til at træde dig over tæerne.
Det var slet ikke meningen.

Debatten er i øvrigt ganske interessant og om sig gribende, så der er ikke
nogen grund til at fortsætte i dk.snak.mudderkastning, for jeg har ikke
kastet mudder eller grinder for den sags skyld.