Upload af billeder fra mobil til wap side
Fra : Michael Kragh Peders~

Dato : 09-09-04 13:55

Der findes sider, beregnet på at downloade f.eks. billeder til ens
mobil, via WAP, men kan det modsatte egentlig lade sig gøre, altså så
man kan overføre billeder, man f.eks. selv har taget, eller billeder
uden copyright til en wap side?

Venlig hilsen
Michael K. P.

Fra : Zulu

Dato : 09-09-04 13:58

"Michael Kragh Pedersen" <m_kragh_pedersen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:1ee84b4d.0409090454.4ae2f4d1@posting.google.com...
> [...]
> mobil, via WAP, men kan det modsatte egentlig lade sig gøre, altså så
> man kan overføre billeder, man f.eks. selv har taget, eller billeder

www.zedge.no har lige oprettet sådan en tjeneste. Jeg har ikke selv prøvet
den endnu, men deres almindelige side og deres WAP side fungerer rigtigt
godt.

Zulu

Fra : Dan Storm

Dato : 09-09-04 20:20

Michael Kragh Pedersen wrote:

> [...]
> mobil, via WAP, men kan det modsatte egentlig lade sig gøre, altså så
> man kan overføre billeder, man f.eks. selv har taget, eller billeder

Jeg har lige forsøgt mig på at lave sådan et site, for at det ikke skal
være løgn! :)
Jeg udvikler stadig på det, men du er velkommen til at benytte dig af det!
Adressen til både PC og Mobil: http://wap.err0r.dk
Jeg har også to Nokiaspil liggende.... :)

Og lidt feedback ville være fedt!

--
Dan Storm

http://err0r.dk
storm@err0r.dk

PGP Public key på http://err0r.dk/pubring.pkr

inden for et bestemt område

Fra : Michael Kragh Peders~

Dato : 14-09-04 15:06

Jeg tror ikke umiddelbart, Zedge kan det, jeg mener. Jeg tænkte nemlig
ikke på at overføre billeder fra ens computer, men derimod fra ens
mobil til en WAP side.

Venlig hilsen
Michael K. P.