Har: TDC ATM 25 -- Vil have ny Router md U~
Fra : dk_sz

Dato : 09-09-04 13:04

Jeg har kig på D-Link DSL-504G
http://213.216.192.242/products/dsl-504g.pdf
http://www.broadbandbuyer.co.uk/Shop/ShopDetail.asp?ProductID=912

S.v. jeg kan se har den et ATM kompatibelt adsl modem? (øverste link)
S.v. jeg kan se har den UPnP understøttelse? (står kun på nederste link)
Jeg er lidt usikker på DataRates - nogle derved hvad "G.dmt" står for?
Featurewise ser den OK/god ud (SPI, VPN, DMZ etc.) - er den også det?

Det den skal erstatte:
* Computer med Win98-2nd edition der deler interforbindelse ICS/NAT (for en
del andre computere) .
* TDC modem (som Win98 har ATM netværkskort forbindelse med).

Hvorfor:
* Siden Counterstrike begyndte at bruge Valve's STEAM (1½ år siden ca.)
har jeg ik' kunne spille det (også selvom jeg har åbnet for relvante porte).
* MSN Voice virker ikke uden UPnP.
* Tjaa.... Lidt bedre VPN funktionalitet (har lidt problemer med nuværende
løsning).

Andre foreslag?

mvh
Thomas