2 bagrundsbilleder.. kan det lade sig gøre~
Fra : Martin

Dato : 11-05-01 19:32

Jeg har et billede som skal centeres i midten
det vil jeg så gøre med

BODY {
background-image: url(images/bg.gif);
background-attachment: fixed;
background-repeat: no-repeat;
background-position: center center;
}

Og det virker også helt fino, men så kommer mit problem, jeg vil så
gerne have et andet baggrundsbillede som så skal repeates over hele
siden, og det gør jeg med følgende

BODY {
background-image: url(../images/bg.gif);
background-attachment: fixed;
}

Og det virker skam også fino... men hvordan kan man så "sætte" de to
sammen ??

Jeg vil ik lave billedet i 1 fil, for så er det ik så kompitalt med en
forskellige browserstørrelser osv...

Men kan det overhovedet lade sig gøre ?

Jeg kan ik lave det som tabel baggrund, da min side er opbygget med
float og position...

--
Bye for now Martin
http://www.lsv18.f2s.com

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 11-05-01 20:28

Martin wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Jeg har et billede som skal centeres i midten
> [...]
[SNIP]
> Jeg kan ik lave det som tabel baggrund, da min side er opbygget med
> float og position...

Kan du ikke bare bruge et <div> der er absolut positioneret med et
baggrundsbillede i?

/Kasper

Fra : Martin

Dato : 11-05-01 22:42

>Kan du ikke bare bruge et <div> der er absolut positioneret med et
>baggrundsbillede i?

Gud jo da... den mulighed havde lige forvirret sig ud af mit hoved
Thanks

--
Bye for now Martin
http://www.lsv18.f2s.com

Fra : Martin

Dato : 11-05-01 22:45

On Fri, 11 May 2001 23:42:22 +0200, Martin <martini@mailme.dk> wrote:

>Gud jo da... den mulighed havde lige forvirret sig ud af mit hoved
>Thanks

Problem !!

Øhm man kan jo ik bruge margin-left blablabla... da det så ik vel
centrer sig på alle browseresizes...
Nogen der har en idé?

--
Bye for now Martin
http://www.lsv18.f2s.com

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 15-05-01 10:46

Hejsa

[snip]
> Øhm man kan jo ik bruge margin-left blablabla... da det så ik vel
> centrer sig på alle browseresizes...
> Nogen der har en idé?
[snip]

Hvad med at centrere en tabel (en celle med et baggrundsbillede og evt.
en trans. gif til at holde størrelsen)?

--
/Thomas - e-mail: u972035@daimi.au.dk
homepage: http://www.daimi.au.dk/~u972035

Uanset hvordan man drejer sig, så vender røven bagud