hitlister fra 1972 0g til nu
Fra : mogens henckel

Dato : 11-05-01 19:28

Hej NG
Jeg søger et sted på nettet, hvor jeg kan se de gamle hitlister..gerne fra
1972 og frem til nu.
Jeg skal nemlig holde gl. klassefest og det kunne være fedt at spille noget
af det musik vi hørte den gang, men jeg kan ikke lige huske det alt sammen.

mvh
Mogens@henckels.dk

Fra : mogens nielsen

Dato : 11-05-01 23:53

"mogens henckel" <mogens@henckels.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger et sted på nettet, hvor jeg kan se de gamle hitlister..gerne fra
> 1972 og frem til nu.
> mvh
> Mogens@henckels.dk

Hvis det udelukkende er danske hitlister, så har jeg heller ikke kunnet
finde noget der går så langt tilbage. Min egen site starter først i 1997.
Men der findes et par udenlandske der skulle give ret god inspiration:

http://www.hart87.freeserve.co.uk/oldies90.html
http://www.unitedworldchart.de/goldenoldies.htm

God fornøjelse med festen.

hilsen
mogens

--
http://www.mog.dk/
Danmarks TOP 20 - Hver uge !

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-05-01 12:27

Hej Mogens

http://www.hart87.freeserve.co.uk/oldies90.html

er jo rigtig god, men hvordan gør jeg hvis jeg vil se listen fra uge 37 1974
?
Kan det lade sig gøre?

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : mogens nielsen

Dato : 12-05-01 16:50

"Michael Lund Sørensen" <milux@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.hart87.freeserve.co.uk/oldies90.html
>
> er jo rigtig god, men hvordan gør jeg hvis jeg vil se listen fra uge 37

Hej Michael,

Jeg har prøvet at granske koden, men kan ikke se der er nogen mulighed for
at knække den man selv kan vælge en eksakt uge. Desværre.

hilsen
mogens
--
http://www.mog.dk/
Danmarks TOP 20 - Hver uge !

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-05-01 16:54

Hej Mogens

Sad, but thanx!

Fra : John K

Dato : 13-05-01 18:28

> [...]
noget
> af det musik vi hørte den gang, men jeg kan ikke lige huske det alt

Hej

Jeg mener du på www.billboard.com kan finde links til diverse hitlister...

Mvh

John K

Fra : John Thomsen

Dato : 16-05-01 20:39

On Fri, 11 May 2001 20:27:39 +0200, "mogens henckel"
<mogens@henckels.dk> wrote:

> [...]
>af det musik vi hørte den gang, men jeg kan ikke lige huske det alt sammen.

Glem alt om gamle sym- og antipatier - og kontakt Mylle.

Han er en ret flink fyr, når det kommer til stykket, og hjælper dig
sikkert gerne....

Venligst
John