Genesis crash landing
Fra : Martin Larsen

Dato : 08-09-04 17:16

Et pænt hul i jorden blev resultatet af genesis missionen.
Faldskærmen foldede ikke ud.

http://www.nasa.gov/mission_pages/genesis/main/index.html

Mvh
Martin

Fra : John

Dato : 08-09-04 18:44

måske var det Gud´s holdning at vi ikke skulle have den information om
hvordan universet var opstået.

Fra : pm

Dato : 08-09-04 19:16

$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> måske var det Gud´s holdning at vi ikke skulle have den information om
> hvordan universet var opstået.

Hmm burde HAN så ikke ha stoppet det lidt tidligere ? Omkostninger..du ved.

HAN har det altså med at vi sætter forventningerne lidt højt, og jeg synes
HAN skuffer...konstant, hvis du ellers har ret i din antagelse. Husk at
lægge eventuelle rester af din svampestuvning på køl.

PM

Fra : Jan Andreasen

Dato : 08-09-04 20:17

ha-ha

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-04 22:01

"John" <nuclear75@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> måske var det Gud´s holdning at vi ikke skulle have den information om
> hvordan universet var opstået.

Måske er det heller ikke guds holdning, at du skal lære at citere korrekt?

Fra : Ivar

Dato : 10-09-04 16:00

John skrev:

> måske var det Gud´s holdning at vi ikke skulle have den information om
> hvordan universet var opstået.

Det tror jeg du har ret i. Gud ønsker ikke at vi skal opdage,
at Han ikke er til

Ivar Magnusson

Fra : Harald Mossige

Dato : 11-09-04 01:57

"Ivar" <dilld@[nozpam]webspeed.dk> wrote in message

> Det tror jeg du har ret i. Gud ønsker ikke at vi skal opdage,
> at Han ikke er til

For ein feiging.

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-09-04 12:56

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse news:413f2f51$0$243$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Et pænt hul i jorden blev resultatet af genesis missionen.
> Faldskærmen foldede ikke ud.
>
> http://www.nasa.gov/mission_pages/genesis/main/index.html

Nå, det lader til at NASA stadig håber at kunne redde kapslens
data.
Mærkeligt den ikke gik mere i stykker - måske fordi den ikke var
så tung. Men meget flovt synes jeg det er, at man ikke kan lande
mere sikkert.

Mvh
Martin