the rock
Fra : keldo

Dato : 08-09-04 16:58

Ifølge Politiken er der kommet et nyt rock spillested til den mere hårde
rock. Lyder fint i mine ører. Bed mærke i Georgia Sattelites d 11/11-04. Så
dem i sin tid i pumpehuset - wow der var sgu gang i den. De tog imod ønsker
efter 10 minutter, virkelig en cool gruppe. Men Dan Baird er da ikke med
mere, er han?

RK

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-09-04 22:53

Når du si'r til den mere hårde rock, gælder d så også heavy/døds metal?

Fra : Mads

Dato : 09-09-04 16:04

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse
> Når du si'r til den mere hårde rock, gælder d så også heavy/døds metal?

Hvad jeg ved af, er det TEX der har fået nye lokaler, og på Tex blev der
også spillet heavy/døds metal !!

ROCK ON !
www.rocknation.dk

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-09-04 22:53

Når du si'r til den mere hårde rock, gælder d så også heavy/døds metal?

Fra : Martin Helbo

Dato : 09-09-04 07:11

> Når du si'r til den mere hårde rock, gælder d så også heavy/døds metal?

Citat:
"Der bliver plads til den bløde, den hårde og den virkelig grusomme musik."

Det kunne da godt lyde som om der kunne snige sig noget heavy ind. En skam
man bor i Århus.

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : S. Sørensen

Dato : 09-09-04 07:43

"Martin Helbo" <helbo@FJERNthedude.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
musik."

> Det kunne da godt lyde som om der kunne snige sig noget heavy ind. En skam

Nu var jeg jo så forudseende at jeg tjekkede deres hjemmeside og med bands
som Cannibal Corpse og Deicide må vi da vist være dækket ind med
heavy/dødsmetal =)

Steinbjørn

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 09-09-04 13:22

> Det kunne da godt lyde som om der kunne snige sig noget heavy ind. En skam
> [...]
HØRT!!!
Selvom jeg bor i Viborgs omegn... Men man må jo nøjes med
Jägermeister-touren og HateSphere har da vist også noget kørende med As We
Fight... Tror jeg skal ind og se dem d. 22. Oktober...