Requiem For a Dream
Fra : metalmickey

Dato : 08-09-04 21:51

Kan denne film fås i Danmark med danske undertekster? i så fald, hvor kan
den købes?

-Thomas

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 08-09-04 22:19

"metalmickey" <REMOVEstaybeautiful_dk@hotmail.com> wrote in message
> Kan denne film fås i Danmark med danske undertekster? i så fald, hvor kan
> den købes?

http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=13932

Selv om der står at der kun er Svensk, Finsk, Norsk tekster, vil et kig på
bagsidescanningen (hvis den rent faktisk ER fra den DVD) afsløre at der også
er danske tekster.

Mvh
Mikkel

Fra : metalmickey

Dato : 08-09-04 23:01

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spamikl@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bagsidescanningen (hvis den rent faktisk ER fra den DVD) afsløre at der

Ah ja, det kan jeg se. Jeg har tidligere haft kig på denne udgave, men har
ikke lige haft set nærmere på coveret. Jeg takker

-Thoams