Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Førstegangskøber
Fra : Danny

Dato : 08-09-04 21:00

Hej

Nu har jeg omsider bestemt mig for at købe et Panasonic GS120 videokamera og
jeg har fundet ét til en attraktiv pris hos www.technikdirekt.de samt
www.zarsen.de.

Men jeg har aldrig før købt varer i Tyskland på den måde og selvom både
Danmark og Tyskland er med i EU og diverse harmoniseringer skulle være
sikret, så vil jeg gerne høre, om der alligevel skulle være noget med told
eller anden afgift?

Er der i øvrigt nogen, som har gode erfaringer med de to ovennævnte
forretninger og som kan sige god for dem?

På forhånd tak for hjælpen

Mvh,
Danny

Fra : Hans Kruse

Dato : 08-09-04 21:23

> [...]
> Danmark og Tyskland er med i EU og diverse harmoniseringer skulle være
> sikret, så vil jeg gerne høre, om der alligevel skulle være noget med told

Nej, der er ingen told eller afgift. Hos technikdirekt betaler du prisen på
deres website + forsendelse. Men check at Panasonic har Europæisk garanti og
om du kan på det repareret i DK, hvis der er problemer. Canon har f.eks.
dette.

Mvh, Hans