Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Olympus E-VOLT.
Fra : Jack L.

Dato : 08-09-04 11:46

Der diskuteres intenst om ægtheden af et billede af E-Volt 300 i
http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1022&message=10185703. Den
er ikke særlig køn, men hvad siger I om muligheden for at billedet er ægte?

--
Mvh / Best regards,
Jack, Copenhagen

The email address is for real. :)

Fra : Thl

Dato : 08-09-04 12:55

"Jack L." <jack_nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Den
> er ikke særlig køn, men hvad siger I om muligheden for at billedet er

Det er ikke helt usandsynligt, der er i al fald noget i gære.:
http://www.olympus-esystem.com/dea/

mvh

Thorbjørn

Fra : Lene

Dato : 08-09-04 16:51

Hej Thorbjørn,

> Det er ikke helt usandsynligt, der er i al fald noget i gære.:
> http://www.olympus-esystem.com/dea/

Jeg kan ikke få øje på noget nyt, ser du andet end E1'eren?
Mon det er en "gammel" film?
Mvh. Lene

Fra : Thl

Dato : 09-09-04 09:39

"Lene" <baarts@12move.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Thorbjørn,

> Jeg kan ikke få øje på noget nyt, ser du andet end E1'eren?
> Mon det er en "gammel" film?
> Mvh. Lene
Hvis du læser teksten i starten, skriver de velcome to the next generation
of digital slrs
presentation at Photokina.
Photokina starter 28 september, og mon ikke de har en lille nyhed der.

mvh
Thorbjørn