Jubiii.. Vi får hund...
Fra : Jane M. :o)

Dato : 08-09-04 20:03

På fredag kan vi hente vores længe ventede hvalp.

Jeg bestilte den fra 5 uger siden og har ventet som et lille barn på at
tiden skulle komme.

Det er en Cavalier King Charles Spaniel, som bare er så utrolig nuttet og
dejlig.

Vi har overvejet hund I et par år, hvor jeg egentlig startede med helst at
ville have en større hund.

Men efter meget tænken, blev det til en lille hund, da jeg ville være sikker
på, at vi også kunne give det lille pus, hvad den har behov for (motion,
træning m.m.).

Datteren er iøvrigt mest til mindre hunde, grundet en lidt træls erfaring
med en større hund, hvilket også skulle tages hensyn til.

Vi har I forvejen katte, så den kombination bliver spændende.

(godt det ikke er en jagthund)...

Nå - men nu kan det være jeg "joiner" nyhedsgruppen og bombardere med
spørgsmål, når der er nogle på hjertet.

Billede kommer - når hunden kommer...

Mvh Jane (kommende hundeejer)
---
Www.janemark.dk

Fra : Mus

Dato : 08-09-04 22:50

Jane M. <virker@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BD65241D.41A1%virker@hotmail.com...
> [...]
>

> (godt det ikke er en jagthund)...
>
> Nå - men nu kan det være jeg "joiner" nyhedsgruppen og bombardere med

Tillykke med familieforøgelsen. Og vil lige kommentere din hjemmeside - den
er super flot.

LN

Fra : Jane M. :o)

Dato : 09-09-04 10:22

> Tillykke med familieforøgelsen. Og vil lige kommentere din hjemmeside - den
> er super flot.
>
> LN

Taaak... Pyyyh... Nu er det I morgen.... Sommerfugle I maven.. Hihi...

/jane

Fra : Mus

Dato : 10-09-04 09:33

Jane M. <virker@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:BD65ED74.4442%virker@hotmail.com...

> Taaak... Pyyyh... Nu er det I morgen.... Sommerfugle I maven.. Hihi...
>

> /jane

Hej Jane

Så er dagen kommet, hvor i skal have jeres lille guldklump hjem.

Vi glæder os meget til at se billeder af familieforøgelsen.

Sikke en dejlig weekend i får med sådan en lille ny i hjemmet

LN

Fra : Karina G.C.

Dato : 10-09-04 16:33

> Taaak... Pyyyh... Nu er det I morgen.... Sommerfugle I maven.. Hihi...

- Som så er blevet til idag Og et stort TILLYKKE her fra mig,
det er en alletiders skøøn hvalpe-tid i nu går i møde......Rigtig held
og lykke med det hele, det er en dejlig lille race i har valgt jer

Vh.Karina.

Fra : Jane M. :o)

Dato : 10-09-04 18:49

On 10/09/04 17:32, in article
7e6cca94.0409100732.3ce72690@posting.google.com, "Karina G.C."
<1kgc@mail.dk> wrote:

> [...]
> det er en alletiders skøøn hvalpe-tid i nu går i møde......Rigtig held
> og lykke med det hele, det er en dejlig lille race i har valgt jer

Jaaa.. Nu er Stella I huset - lige ankommet... Så jeg må vist lige
koncenterer mig lidt om det..

Hun er bare en skøn tyk basse - fantastisk smuk.

Billeder kommer senere..

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 11-09-04 01:51

Wed, 08 Sep 2004 21:03:25 +0200, "Jane M. " wrote:

> [...]
>træning m.m.).
>Vi har I forvejen katte, så den kombination bliver spændende.

Er en Cavalier King Charles Spaniel ikke en jagthund???

Mvh Sonja

Fra : karsten klaaby

Dato : 11-09-04 09:42

>Er en Cavalier King Charles Spaniel ikke en jagthund???
>Mvh Sonja

Den er vist mest skødehund..................

MVh Pia

Fra : Snasse

Dato : 11-09-04 17:39

Er en Cavalier King Charles Spaniel ikke en jagthund???

Mvh Sonja

------------------

Hej Sonja

Jo, i gamle dage blev Cavalieren brugt til jagt på småfuglevildt, men idag
er den mest skødehund.

--
Susanne
www.vufferne.dk

Fra : PH

Dato : 11-09-04 21:41

> [...]
>
> Hej Sonja
>
> Jo, i gamle dage blev Cavalieren brugt til jagt på småfuglevildt, men idag

Cavalieren bliver skam stadig brugt til jagt - ihvertfald i Sverige. Jeg gik
på Seminariet med en fyr, som havde nogle svenske jagtkammerater med
Cavaliers, så de kan altså stadig. Den ene af mine egne ville også gerne
støve fugle og andet op, hvis han ellers kunne få lov, men det får han nu
ikke! - så han må nøjes med at "fange" bolde og andet legetøj.
Ellers vil jeg sige tillykke til Jane med den nye hvalp. Jeg tror ikke, du
kommer til at fortryde valget af race, for det er en skøn hund. Jeg selv
har/har haft 3 af slagsen. Mht. katte, tror jeg heller ikke du behøver
bekymre dig, hvis ellers kattene er villige til at acceptere hunden. Jeg har
selv 2 Cavaliers og 2 katte, som alle er de bedste venner og legekammerater.

Venlig hilsen
Pernille

Fra : Jane M. :o)

Dato : 11-09-04 21:49

> [...]
> selv 2 Cavaliers og 2 katte, som alle er de bedste venner og legekammerater.

Joo.. Kattene er lidt fornærmede over at der er kommet ny der får
opmærksomhed. Men ikke værre end, at jeg tror lidt tid er nok til de bliver
gode venner...

Ja - det er bare en vidunderlig hund...

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk/stella.html

Fra : PH

Dato : 11-09-04 22:15

"> Ja - det er bare en vidunderlig hund...

> Mvh Jane
> ---
> http://www.janemark.dk/stella.html

Hej

Var lige inde og checke billedet af hende. Hvor er hun dejlig! Jeg får helt
lyst til at få en igen, selvom det ikke er så længe siden, at jeg sidst
havde hvalp. Min yngste er 1½ år, og han er nu ikke blevet helt voksen endnu

Venlig hilsen
Pernille

Fra : x Vuf x

Dato : 20-09-04 22:36

On Sat, 11 Sep 2004 18:38:36 +0200, "Snasse" wrote:

>Jo, i gamle dage blev Cavalieren brugt til jagt på småfuglevildt,
>men idag er den mest skødehund.

Ok, så er det jo ligesom med Papillonen.

Mvh Sonja

--
Mvh Sonja sonjaspapi@***yahoo.dk http://www.sonpet.dk/

Katte har ikke ejere...De har personale!