Hundehus til newf
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-09-04 19:15

Hej

Vi skal have et hundehus til Siri, helst et "gammeldags" et af træ.
Man kan godt købe sådan nogle i dyrehandler, men ikke til hund i
størrelse stor. Vi ved godt, at man godt kan bygge et selv, men vi har
selverkendelse nok til at vide, at vi ikke får det gjort.

Så hvor køber man et færdigt hundehus, der evt. lige skal samles på
IKEA-vis? Hvis det er interessant bor vi i Vejlby ved Århus.

Mvh Trine, der savner sin egen computer

Fra : pedellen

Dato : 12-09-04 22:29

"Trine Kornum Christiansen" skrev d. 08-09-04 19:15 dette indlæg :
> [...]
>
> Så hvor køber man et færdigt hundehus, der evt. lige skal samles på
> IKEA-vis? Hvis det er interessant bor vi i Vejlby ved Århus.

Hej Trine

Jeg ved godt at dette ikke er i træ, men jeg har lige set denne
hunde-igloo i DBA:

KLIP

Hundehus, "Dogloo" m.termopude t.newfoundlænder el. skt.bernhard. I
hård plast, kan skilles ad mht. rengøring. nypr. 2300kr 950,- 08-09-2004

Viborg
KLIP

Mange hilsner
Pedellen

http://www.kandu.dk/

Fra : anders majland

Dato : 14-09-04 07:17

> Vi skal have et hundehus til Siri, helst et "gammeldags" et af træ.
> Man kan godt købe sådan nogle i dyrehandler, men ikke til hund i
> størrelse stor.

Den skal vel bare have et legehus fra nærmeste toys'r'us eller en
lille bjælkehytte fra nærmeste Byggemarked

(Det er nu ikke så meget arbejde i selv at banke noget sammen)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid